Announcement

Collapse
No announcement yet.

OT: utvannet eplejuice?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • OT: utvannet eplejuice?

    Er det flere enn meg som blir RASENDE på dette produktet? Det står i butikken. 50% vann, 50% juice, 40 kroner literen.

    Gitt at ren eplejuice koster 10 kroner literen har man jo faktisk muligheten til å produsere dette i store mengder selv til ekstremt fordelaktige priser. Det var en dame på butikken i dag som faktisk hadde kjøpt denne dritten.. måtte bare gå bort og spørre om hun visste hva hun hadde kjøpt.. "ja men det er jo kildevann"..

    Syns det er dårlig gjort at bedrifter kan utnytte oss som er mindre intelligente på denne måten Rå svindel spør du meg, og alle mann biter på.. Kanskje vi skulle fått med på flaska at den reduserer CO2-utslipp også..

  • #2
    Når du er inne på Juice så synes jeg Nora sin 4 frukter juice tar kaka. Kikk litt på forsiden og se på bildet hva de 4 fruktene er... Det er den rosa/lilla kartongen.
    Mvh
    Lars Engen

    Comment


    • #3
      Eller Solo pasjonsfrukt. Les varedeklerasjonen. Det er noe sånt som 0,5% pasjonsfrukt, resten er apelsin, sukker og annen elendighet.

      At det i det hele tatt er mulig å kalle det pasjonsfrukt


      Jeg kjører Ferrari, fordi jeg har Ferrari nøkkelring....
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment


      • #4
        lolz.. newb. Et produkt som Tine sin frukt og vann-blanding kunne du ikke laget selv. Det blir jo det samme som å si at "uh, Peppes Pizza er teite! De selger jo alle ingrediensene sine + oppskrifter i butikken. Nå er det jo ikke noe vits å betale flere hundre kroner for en pizza lengre!". Det er klart du kan blande juice og vann selv, det har jo mennesker gjort i generasjoner. Og det er klart du kan bake din egen pizza. Men da er det jo tross alt ikke en Tine juice eller en Peppes pizza - er det vel?

        Nytten av slike produkter kan man jo der i mot så klart forundre seg over, og dra en lengre diskusjon rundt, hehe. Men at det er det samme som noe man kan snekre sammen selv hjemme - betyr bare at du ikke har forstått hva produktet faktisk er.

        Jeg er enig med dere i at det virker lusent kjipt å betale for noe som jeg tilsynelatende skulle kunne ha laget selv. Men så er jo disse produktene heller tross alt ikke det. Hvis man synes dette blir en rip-off så kjøper man ikke produktene. Tony og jeg handlet faktisk en slik Tine juice for å smake hva f... dette var for noe greier, og jeg kan ikke si jeg ble negativt overrasket. Men det er nå mine smaksløker da. Og ikke minst må det taes i betrakting.. Er man på farta men er tørst... Så høres det da unektlig bedre ut med juice som inneholder mer veske enn hva konvensjonell juice gjør - så lenge det ikke i utstrakt grad skal gå ut over smakskvaliteten..? Og ikke minst.. Hva skjedde med gatekjøkkenmat og pølse på bensinstasjonen? Dette er jo mye værre, er det ikke? Jeg mener - det koster ikke mange kronene å lage seg sine egne pølser hjemme. Og dette er faktisk en latterlig overpriset vare som man faktisk kan lage selv hjemme med minst like bra resultat.

        Just my 2,5 cents..
        [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

        Comment


        • #5
          Pappa: er enig i at prisen mildt sagt er tvilsom, men det er ingen lov mot å kjøpe idiotiske produkter. Ferdigblandet spylervæske er jo samme greia, men det selger som bare det til tross for at man kan spare mye penger på å handle konsentrat og blande selv.

          Innholdet står på emballasjen, og folk velger selv hva de bruker pengene sine på. Hvorfor ikke starte "Pappas Eplejuice AS"? Ren eplejuice koster sikkert mindre enn 10 kr/literen i innkjøp, og sammenliknet med eplejuicen du snakker om vil du jo ha god fortjeneste selv med 75% eplejuice

          Comment


          • #6
            Cluet med Nora sin 4 frukter juice er at den kun inneholder 3 frukter... at de får lov til det er vel hakket værre.
            Mvh
            Lars Engen

            Comment


            • #7
              Papp er jo en form for frukt

              Comment


              • #8
                He He.. den 4 frukten de har bilde av på kartongen er gulrot
                Mvh
                Lars Engen

                Comment


                • #9
                  Er det gulrot? Jøss.. Har ikke sett så nøye på den, men å i det hele tatt bruke illustrasjon/bilde av en gulrot når produktet heter "fire frukter" er jo helt absurd! Da er det noen som sover på jobb og ikke helt har fulgt med i timene, ass...
                  [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                  Comment


                  • #10
                    tja... er likegyldig iforhold til disse produktene. er opp til hver enkelt om de vil kjøpe de eller ikke :P
                    www.mitsubishi-klubben.no

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Engen Audio View Post
                      He He.. den 4 frukten de har bilde av på kartongen er gulrot
                      Så etter tropisk nektar, skulle ha litt blandevann, også klarte jeg å prestere å kjøpe denne med gulrot i og greier..
                      1993 BMW 318is coupe

                      Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by bjaa View Post
                        Så etter tropisk nektar, skulle ha litt blandevann, også klarte jeg å prestere å kjøpe denne med gulrot i og greier..
                        Og vips, sunne drinker


                        Anbefaler gulerotkake, det er også veldig sunt
                        Mvh
                        Pål Andréas Bryng
                        Bilstereosenteret.no
                        Vi forhandler bl.a.:
                        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                        Følg oss på Facebook
                        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by InstallBay View Post
                          Anbefaler gulerotkake, det er også veldig sunt
                          Og ikke minst veldig godt!
                          Mvh.
                          Roy
                          Mob: 40 30 99 06

                          Comment


                          • #14
                            Gi meg Delicato sin Gulrotmums eller Eli`s cheesecake sin Carrotcake... sykt gode begge to.
                            Mvh
                            Lars Engen

                            Comment

                            Working...
                            X