Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ting i hverdagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nå gjetta du kjedelig fort og rett
    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

    Comment


    • Vil tro at JBL-boksene og deler av akvariet ditt avslørte det ganske greit :P

      Comment


      • Hmmmmm.....å jeg som trodde du hadde vært og knæbba lagret med englestøvet te märthas engleskole...

        Sent from my H9500 using Tapatalk 2
        Remi Lilleng

        Comment


        • Eller posen med kaliumsulfat
          Spiller: Pioneer p6600DVD
          Frontsett: Seas Lotus Performance
          Sub:Morel Elate Sw10

          Comment


          • Kan i hvertfall ikke klage på at det ikke gror eller funker:



            Hvis det er noen akvarienerder som trenger, så si ifra
            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

            Comment


            • oi dæven der grodde det bra.
              har aldrig fått noe særlig vekst på plantene i mitt akvarium
              Cerwin Vega! Pioneer

              Comment




              • det var en gang et fungerende stabstag
                ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                Comment


                • Olav L.
                  Volvo 740 GLT -90

                  Comment




                  • Sommeren er en fin tid
                    ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                    Comment


                    • Kjøpt meg rc drifte bil





                      Voksne må ha det litt gøy de og !
                      Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

                      Comment


                      • Gratulere med ny bil
                        [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                        Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                        Comment


                        • Originally posted by titus41 View Post
                          Kjøpt meg rc drifte bil





                          Voksne må ha det litt gøy de og !
                          Sett på slike selv!! Hvordan synes du de virker i praksis, like morsomt som det ser ut på videoer ?
                          Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
                          | Gladen 75c6 - DD m4a |
                          | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

                          Comment


                          • Vi er en gjeng her i Tr.Heim som driver med RC drifting og det er ganske så morsomt ja, bare synd man ikke har samme innebane som drammen har

                            Comment


                            • Kjøpte en ferdigmoddet driftebil for et par år siden av en som drev aktivt med dette.. Bilen er opprinnelig en Tamiya TT-01, men da vi sammenlignet min bil med min nevø sin originale Tamiya TT-01D, så var det bare de festene til karrosseriet som var identisk ALT er byttet ut til gromdeler, helcarbon bil med børsteløst oppsett (5,5 turn motor). Alt som var av plastdetaljer (utenom chassis) er byttet til eloksert alu.

                              Alt for hårete til mitt nivå, helt klart kun for viderekomne den bilen... Har stort sett vært hyllepynt siden
                              [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                              Comment


                              • Var rolig i denne tråden, så jeg slenger inn ett innlegg samt spørsmål.

                                Jeg holder på å bytte motor i bilen om dagen, en 1976 Lada. Ikke original maskin, så for å få bedre plass i motorrom samt "cleant" utsene så blir batteri flyttet bak samt skjult ledningsnett.
                                Det jeg lurte på da er vil 20mm2 kabel holde til starter/dynamo, eller bør jeg ha større? Skal ikke noe stort stereo i denne, men starteren drar jo godt med strøm.. hvor stor sikring bør jeg bruke?

                                Takk for svar, her er gliset

                                Comment

                                Working...
                                X