Announcement

Collapse
No announcement yet.

Auto-Bilstereo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Auto-Bilstereo

    Kjøpte meg en Magnat Panthera Four av denne brukeren, fikk kjapt svar og han sendte den til avtalt tid. Fikk også sporingsnr rett etter den hadde blitt sendt.
    Anbefales!
    Last edited by GENEXXA; 02-07-2010, 00:35. Reason: Tråder slått sammen, tittel endret.
    Cerwin-Vega, Precision Power, Power Acoustik, SPL
    KNK-Tuning
    Forester 2.5XT "STI"
    B16a2 Civic, JDM H22A Prelude

  • #2
    Stian er kjernekar ! anbefales og handle av han. Toppservice og alltid like rask på svar og leveranser. 11/10
    Audi A4 1.8t avant selges http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1831376

    Comment


    • #3
      hiver meg på denne
      Hertz - Audison - Connection - Pioneer -- Turbo Powered BMW

      Comment


      • #4
        Auto-Bilstereo - God selger!

        Kjøpte Dynabel BF1502 brukt at Auto-Bilstereo. Han sendte med en gang pengene var ført over.

        Han svarte også raskt på PM både før og etter jeg sa jeg ville kjøpe den.
        Han pakket også inn forsterkeren godt

        Anbefales.
        - VAGifisert

        Comment


        • #5
          Slenger meg på denne jeg også

          Har kjøpt en god del bilstereo av denne karen her.Er like fornøyd hver gang jeg handler hos Auto-bilstereo.
          Anbefales på det sterkeste.Ikke noe problem og handle med denne karen.

          *Svarer kjapt på mail og spørsmål
          *Meget god service
          *Sender varene så fort pengene er inne på hans konto
          *Et godt utvalg av gode produkter og merker

          Akkurat slik en forhandler skal være

          Comment


          • #6
            Visste ik om jeg sku lage en ny tråd.. Men hopper me på denne!

            Byttet utstyr me karen, fått pakken. åpnet og sett.. håper å få dem i bilen snart godt pakket, men var litt skader på emballasjen, men d tar jeg på posten sin kappe!

            pakken min ble sendt par dager etter, ik fått noe klager på d.

            anbefales!

            Comment


            • #7
              Auto-bilstereo v/ Stian Blåsberg, styr unna..

              Batteriet mitt, et Odyssey PC1700 tok kvelden. Dete er en garantisak, kontakten Auto-bilstereo, og joda, det skulle ordnes, måtte bare sjekke noe greier med importøren...
              Har sendt mail etter mail, ringt mobilnummer, tilogmed sendt PM inne på dette forumet her. Ingen respons på flere måneder. Helt forkastelig, utrolig useriøs forhandler. STYR UNNA.
              98' Audi A4
              Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

              Comment


              • #8
                Vet ikke om han driver på lengre , siden hans er nede og ikke sett noe fra han på lenge.....Han bor jo i sammen kommune som meg. Men som sagt ikke sett noe aktivitet fra det firmaet på en stund.

                Men skal forundre meg mye om han ikke har kjøpt batteriene fra Installbay, du kan høre med dem, kanskje dem vet noe og kanskje dem kan hjelpe deg.

                Synd slikt skjer i allefall.
                sigpicAut forhandler av dynaBel,DIGITAL DESIGNS,pioneer,alpine,peerless,lotus seas, focal, Ground ZERO , Rockford Fosgate. Cadence mm
                Web :www.ulvundsbilstereo.no
                Mvh Jonny Ulvund, eier av ulvund's bilstereo

                Comment


                • #9
                  surt med slikt! sålenge ikke firmaet er avviklet i brreg syntes jeg ihvertfall han bør svare for seg

                  Comment


                  • #10
                    Det er ikke avviklet, ei heller er det informasjon om at selskapet er avviklet på siden til firmaet. Synd at ikke alle lykkes innen bilstereobransjen, men ansvaret er klart fordelt i forbrukerkjøpsloven.
                    Det har blitt sendt skriftlig krav om heving av kjøp med svarfrist på 14 dager, som ikke har blitt opprettholdt. Saken har blitt videresendt forbrukerrådet.
                    98' Audi A4
                    Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

                    Comment


                    • #11
                      http://www.enersys.no/

                      Hvis du har kvittering, ville jeg ha kontaktet de

                      Comment


                      • #12
                        Jeg tror batteriet har blitt kjøpt av Installbay, dog jeg tror det er Gylling som er hovedimportør i Norge. Husker jeg var i kontakt med Gylling engang, de var veldig lite hjelpsomme og prøvde sitt beste å skyve alt ansvar over på selger.
                        98' Audi A4
                        Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

                        Comment


                        • #13
                          Nei, enersys er importør. Installbay og gylling er distributører.

                          Ta kontakt med enersys, så ordner det seg sikkert.

                          Comment


                          • #14
                            Mottatt!
                            98' Audi A4
                            Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

                            Comment

                            Working...
                            X