Eget underforum for Regioner?

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Imo regionsdeler vil ikke funke. Det vil funke for dem på østlandet men for resten, nei det blir som å drite i havet, ingen legger merke til det.

Hold det slik det er det, ikke noe vits og splitte folk enda mer
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

@ neptyr: jeg så ikke Revetal i forslaget du satte opp!?

Mvh
      Dag Johansen
      "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Comment

Originally posted by Dag Johansen View Post
        @ neptyr: jeg så ikke Revetal i forslaget du satte opp!?

Mvh
        Dag Johansen
        Hah, jeg skal legge opp en lukka avdeling for dere tenker jeg!
        Mvh
        Rolf Try Nygård

Comment

Originally posted by Tor Ølberg View Post
          Imo regionsdeler vil ikke funke. Det vil funke for dem på østlandet men for resten, nei det blir som å drite i havet, ingen legger merke til det.

Hold det slik det er det, ikke noe vits og splitte folk enda mer
          +1 på dette...
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Jeg vil ha min egen avdeling jeg...
            Sånn at jeg bare kan prate med meg selv!

...Nei dette har jeg lite tro på.

Klarer ikke de som bor i nærheten av hverandre å få til å prate med hverandre uten å ha en egen avdeling? Redd det bare blir rot. Norge er en liten nok "avdeling" for meg.
            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

Men hvordan skal vi vite hvem som er fra hvor? Mange skriver jo ikke engang hvor de bor. Og jeg skjønner ikke helt hvordan dette skal splitte forumet, det blir neppe noen stor trafikk på de forskjellige underforumene, folk henger jo på hovedforumet. Trenger jo heller ikke være så mange regioner, ser for meg nord, midt-norge, vest, øst, og sør?
              Audison LRX 4.5 | B2 Audio AC12 | Div. Monster Cables, Macrom, Audio Quest, Stinger |

Citroën Xantia prosjekt:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=11964

Comment

Joakim har ett poeng, bilstereomiljøet er jo ikke så stort som det er.

Men ja Ganfalf, bare at østlandet kunne vært delt inn i flere mindre deler kanskje, for det er nok flest herfra...
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Hvorfor skulle det ikke funke her?

Nå er det ikke sånn at folk BARE skal prate her. Det er en tilleggstjeneste for at folk i "nærmiljøet" skal ha en måte å prate sammen på om noe i nærmiljøet skjer.

Ta 200sx forumet, der er det i hovedsak 2typer biler S13 og S14(a) som blir prata om, men de har egne seksjoner for regioner, og det funker. Dette er bilstereo som ikke har noen begrensninger på bil eller lignende...
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

Comment

Er medlem på VACN, der hadde vi flere regioner, men grunnet lite trafikk ble endel av disse slått i hopen..
                    Men støtter, nord, sør, øst og vest som regioner!

Comment

Hva med å lage ett regionsforum, og lage en egen tråd for hvert fylke feks ?

Får man samlet alt som har med regionen å gjøre innen en tråd, så blir det kanskje nok til å få litt aktivitet.

Comment

Når enkelte oppgir stasjonsvogna som bosted, så er det ikke lett å vite hvor folk holder til

Hva med nord, vest, midt, øst og sør?
                        Mvh
                        Pål Andréas Bryng
                        Bilstereosenteret.no
                        Vi forhandler bl.a.:
                        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Ser ikke for meg dette som noen stor suksess.
                          Har aldri vært medlem på et forum der regionsdelene i det hele tatt blir brukt.
                          Som kineserne sier: "Without music, life is a journey through a desert"

Comment

Haha Pål, nå var du morsom Skal skifte til Stavanger
                            Men nei ser ikke helt at regionsdelene kan funke. Men for all del. Det som kanskje hadde vært kutl var visst alle prosjektene ble plassert i regioner slik at hvis en person ønsker og se prosjektet ta form så kan han se under regioner så ser han hvem som driver av å bygger å hvor de holder til.
                            Tor Martin Ølberg
                            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Originally posted by Tor Ølberg View Post
                              Haha Pål, nå var du morsom Skal skifte til Stavanger
                              Men nei ser ikke helt at regionsdelene kan funke. Men for all del. Det som kanskje hadde vært kutl var visst alle prosjektene ble plassert i regioner slik at hvis en person ønsker og se prosjektet ta form så kan han se under regioner så ser han hvem som driver av å bygger å hvor de holder til.
                              Det her må jeg si var en utrolig god idee. Hadde vært veldig greit med en enkel måte å se hvem som holder på med hva hvor

Comment

Originally posted by trustno1 View Post
                                Det her må jeg si var en utrolig god idee. Hadde vært veldig greit med en enkel måte å se hvem som holder på med hva hvor
                                Noen som har tenkt fra et sikkerhets-pespektiv?

Blir jo rett og slett et "finn-innbruddsoffer.no" hvor ikke bare den eventuelle uærlige sjelen (setter ikke noen i bås her, men det skjer) kan få vite både hvor bilen står, hva slags utstyr den inneholder og hvordan ting er montert.... Nå står det jo "Drammen" som min location her på forumet, og bilen min bygges jo ikke overraskende her i Drammen, men om dette er for at man lettere kan komme "live" å se på prosjekter som bygges i sin nærhet, så hadde nok ikke jeg benyttet meg av en regions/fylkes/by-spesifik gruppering av prosjekter... Hadde nok heller ikke sluppet til hvem som helst inn i garasjen selv om intensjonene deres hadde bare vært å kikke litt...

Men for all del, "whatever floats your boat"
                                VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
                                DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
                                http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

Comment

Working...
                                X