Announcement

Collapse
No announcement yet.

Deler til helix forsterker!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Deler til helix forsterker!

    jeg trenger hjelp til å få en del til en helix forsterker jeg har...hvor kan jeg få tak i deler + noen som har tips til hvem jeg kan høre med ??

    PM ME

  • #2
    www.iceaudio.no - finn frem telefonnr. og ring...
    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

    Comment


    • #3
      Okey.takker..MÅ man ringe eller ? for de svarer aldri på mail

      Comment


      • #4
        Originally posted by Mo3 View Post
        Okey.takker..MÅ man ringe eller ? for de svarer aldri på mail
        HAr ikke peiliing, men om du ikke får svar på mail, så ville jeg tatt en telefon..
        Eneste jeg vet er at de er importør av Helix, så delespørsmål er nok greiest å rette til dem..
        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

        Comment


        • #5
          Eller forespørsler angående hvilket serviceverksted de evt. bruker, er nok greiest å rette til dem. Så tar man gjerne deleforespørselen direkte med serviceverkstedet, som både har peiling og fører delene. Sånn for å kverulere litt, mener jeg.

          Ellers kan du jo komme med komponenten du mangler (om du vet modellnr, typebetegnelse eller verdi), og så går det an å finne en erstatning annensteds fra. Mange steder man får kjøpt enkeltkomponenter på nett.

          Comment


          • #6
            De svarer meg alltid på mail, men det er sjelden de svarer etter kl 16 på hverdager de er også fantastisk serviceinstillte, så en telefon til de er langt i fra noe å grue seg til

            Comment


            • #7
              ice reparer vel selv såvidt jeg vet. hvertfall de som reparerte focal forsterkeren min....
              Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
              Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

              Comment

              Working...
              X