Announcement

Collapse
No announcement yet.

Veldig rar lyd fra ny Alpine 9887r

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Elutstyr.no View Post
    Det er nok veldig surt for dem å måtte gi bort en ny spiller, da de i utgangspunktet ikke tjener noe spesielt bra på de, samt at de må selge den reparerte til taps pris videre, når den endelig blir reparert..

    Når det er sagt, så hadde jeg gitt en kunde ny spiller med en gang om jeg fant ut at det tok flere måneder, samt at spilleren var ødelagt som ny.

    visst kjøpsloven, garanti og alt det der er taler kjøpers fordel så er det ikke hans problem/feil at det er surt for forhandler. og heller ikke kjøpers feil at forhandler har problemer med å få tilbake varer fra rep. det er vel ikke det lureste av forhandler å si dem har problemer med å få tilbake varene fra rep! da stiller man jo bare ett større spørsmålstegn ved seriøsiteten dems for å ikke ordne opp. kundeservice er jo en fin ting.

    "vi kan sende spilleren din til rep, men vi vet ikke om du får den tilbake"...hehehe

    Comment


    • #17
      At Alpine's serviceverksted ikke er seriøse har vel ikke noen relasjon til seriøsiteten til firmaet som sender den inn?

      Det er audiocom som importerer disse som bestemmer hvem som skal se på spillerne, om de (utenfor noen forhandleres kontroll) velger et verksted som bruker 3 mnd på å se på en spiller, så betyr vel ikke det at de som selger spillerne er useriøse?

      Comment


      • #18
        Originally posted by Elutstyr.no View Post
        At Alpine's serviceverksted ikke er seriøse har vel ikke noen relasjon til seriøsiteten til firmaet som sender den inn?

        Det er audiocom som importerer disse som bestemmer hvem som skal se på spillerne, om de (utenfor noen forhandleres kontroll) velger et verksted som bruker 3 mnd på å se på en spiller, så betyr vel ikke det at de som selger spillerne er useriøse?

        formulerte meg kanskje litt feil, men å få beskjed hver gang du ringer at du må ringe neste dag er IRRITERENDE.

        men uansett så mener jeg dem burde gi kjøper en ny spiller siden den var defekt fra første stund.

        Comment


        • #19
          Originally posted by kimmen View Post

          men uansett så mener jeg dem burde gi kjøper en ny spiller siden den var defekt fra første stund.
          Det har vi vel vært enig om hele tiden?

          Comment


          • #20
            Originally posted by Elutstyr.no View Post
            Det har vi vel vært enig om hele tiden?
            yupp, det har vi

            Comment


            • #21
              Originally posted by berniebp87 View Post
              Skjønner at det er veldig surt for dem. hadde jeg måtte vente en fornuftig tid så hadde det ikke noe problem. Men blir nok kjøpt ny spiller siden jeg ikke vil vente så lenge, er meget skuffet over dette og at jeg må ut med penger for ny spiller. Men nå har jeg sagt det jeg ville si og er ferdig med saken.
              Ikke sett punktum ennå.

              http://forbrukerportalen.no/klageveiledersider/391

              Hvis varen har en mangel, har du rett til å få prisavslag, ny vare eller få hevet kjøpet, avhengig av om mangelen er vesentlig eller ikke. Du kan også kreve at selgeren reparerer varen, uten kostnader for deg.

              Samtidig en sak hvor en bærbar pc var inne for reparasjon i over et halvt år.

              - Et viktig prinsipp i forbrukerkjøpsloven er at man har krav på å få lånt et tilsvarende produkt hvis reparasjon eller undersøkelser tar over en uke, sier jurist Jon-Andreas Lange i Forbrukerrådet.

              Etter snart 6 måneder venting fikk hun en ny pc.
              Det gjelder faktisk det samme for spilleren din.

              Hold on your rights!
              Mvh
              Asbjørn Aarø
              2000 Mitsubishi Galant 2.0 GLX + Kicker+ Kenwood + B2 +++

              Comment


              • #22
                Takk for det Men driter jeg langt oppi det, tro meg, jeg har stått på rettighetene mine og ramset opp fra forbrukerkjøpsloven, men blir ikke hørt av dem så igår var jeg hos Elutstyr og skaffet meg ny spiller. Gadd ikke å vente til eventuelt til neste år med å få spilleren. Så nå gjenstår det å se når spilleren kommer tilbake fra service.
                Mvh Werner Harstad

                Comment


                • #23
                  Hehe, skjønner at du blir dritlei, ja. Så er det i tillegg et ork å lage ekstra mye styr ut av det.. Stilig spiller du har fått deg forresten
                  Mvh
                  Asbjørn Aarø
                  2000 Mitsubishi Galant 2.0 GLX + Kicker+ Kenwood + B2 +++

                  Comment

                  Working...
                  X