Announcement

Collapse
No announcement yet.

det lyser noe ille

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • aFFekak
    replied
    Originally posted by r3mark View Post
    Min spiller dimmer ned lyset når det blir mørkt, trodde dette var temmelig vanlig jeg...

    *ønske meg sånn på min spiller*

    Leave a comment:


  • r3mark
    replied
    Min spiller dimmer ned lyset når det blir mørkt, trodde dette var temmelig vanlig jeg...

    Leave a comment:


  • pondus23
    replied
    det lyser noe ille.....

    det jeg kort og godt lurer på er om det er noen måte å justere lyset i displayet og rundt volum knotten på, fordi jeg syns at det lyser litt mye når jeg kjører i mørket.....

    Leave a comment:


  • neptyr
    replied
    Elendig tittel som sier nada om selve problemet.

    Bruk en skikkelig tittel neste gang =)

    Leave a comment:


  • Auto-Bilstereo
    replied
    Skru av spilleren, hold inn source knappen noen sekunder, så kommer det opp en meny. Se om du kan justere lysstyrken i denne

    Leave a comment:


  • Roxx
    replied
    Hva skjer forresten når du trykker display knappen? Skifter displayet bare farge? og lyser fortsatt "ille"

    Leave a comment:


  • Roxx
    replied
    Da blir det verre gitt. Skal ta meg tid til å se på manualen litt

    Hvis det er "ille" som du sier, så kan det være at det er noe galt. Du må gjerne utdype litt mer.

    Å koble inn en motstand for å begrense dette er en heller dårlig og kanskje vanskelig løsning etter min mening.

    Det vil antaglig innebære å skru opp spilleren, finne ut hvor strømmen til LED displayet går (noe som ikke trenger å være plankekjøring med tanke på at det brukes ofte IC brikker/multikontakter til overføringen fra kretskort og selve displayet)

    *myse på manual*

    Leave a comment:


  • pondus23
    replied
    Takk for tipset, men det sto ikke noe mer der enn i manualen som fulgte med spilleren

    Leave a comment:


  • Roxx
    replied
    Her kan du laste ned brukermanualen, den finnes på norsk til og med.

    http://www.nodevice.com/user_manual/...eh-3000mp.html

    Nederst på siden må du taste inn noen tall og bokstaver F.eks 63xk38mp og trykke på download,
    det kan nemlig være litt vanskelig å finne.

    Lykke til

    Og husk: google er din venn, om du spør han på rett måte.

    Leave a comment:


  • pondus23
    started a topic det lyser noe ille

    det lyser noe ille


    hallo folkens er det noen der ute som vet om det gåran å justere lysstyrken på en PIONEER DEH-3000MP
Working...
X