Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problemer med pioneer spiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reimers
    replied
    fant ut av problemet. signal kabelen på subforsterkeren hadde falt ut å lå å hadde kontakt.
    har ikke sub for tiden så derfor jeg ikke tenkte over det.
    så nå fungerer alt knall

    Leave a comment:


  • Reimers
    replied
    har desverre ikke noe å måle med. ingen ledninger som er i kantakt med noe. skal prøve å jorde signal kablene nå etterpå å se om det blir forskjell

    Leave a comment:


  • Julepils
    replied
    Nå er jeg så absolutt ingen ekspert på området, men har du målt motstanden bak på spilleren fra RCA til skjoldet? Har forstått det slik at hvis den måler over 1.0 motstand så er sikringen gåen i spilleren.

    Er vist ikke helt uvanlig med litt smelling med pioneer.

    Har også forstått det slik at hvis høytalerkablene kommer borti chassi så ryker sikringen i spilleren.


    Denne linken var kjekk: http://www.hondacivicforum.com/forum...use-fix-84699/
    Last edited by Julepils; 22-02-2013, 11:50.

    Leave a comment:


  • Reimers
    started a topic Problemer med pioneer spiller

    Problemer med pioneer spiller

    jeg har en pioneer prs80 som tok kveld nå isted.
    trodde jeg hadde sikra meg mot pico sikring problemer med å dra opp egen + og - kabel til batteriet på bilen. men den gang nei.
    skulle starte bilen idag å da kom det ett forbanna til smell i høytalerene å spilleren lager en smellelyd å dynamostøy.
    hva kan det være som gjorde dette?
    har den kobla opp til 2 forsterkere som er jorda på beltefestet under baksetet.
    den har spilt som en drøm siden jeg fikk den. ikke den minste antydning til støy eller noe før dette skjedde i dag tilig.
Working...
X