Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ground Zero GZPW 18SPL - MR. BOOMBASTIC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Kan nok stemme

    Men jeg undrer meg over dette med Auto Hifi og GZ.. Alle GZ reklamer har sitat fra Auto Hifi der det står "absolut spitzenklasse" "verdens beste" "Ny SPL rekord" og blabla.. virker som GZ vinner alle testene de har
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #17
      Originally posted by Hifonic View Post
      Kan nok stemme

      Men jeg undrer meg over dette med Auto Hifi og GZ.. Alle GZ reklamer har sitat fra Auto Hifi der det står "absolut spitzenklasse" "verdens beste" "Ny SPL rekord" og blabla.. virker som GZ vinner alle testene de har
      hehe:P kan man skjønne det?:P til å med SQsubben til GZ, "Låter bortimot perfekt"
      :P
      MVH, Øivind Sandvik
      sigpic
      www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
      www.sandviksbassogbongel.com

      Comment


      • #18
        Penger under bordet??
        Tidligere importør for Digital Designs,
        overtatt av www.dynaBel.no.

        Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

        Comment


        • #19
          Originally posted by DDaudio.no View Post
          Penger under bordet??
          "hvem vet, inte du. hvem vet, inte jag":P
          MVH, Øivind Sandvik
          sigpic
          www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
          www.sandviksbassogbongel.com

          Comment


          • #20
            Har mista helt troa på disse testene der, virker bare så useriøst og partisk når alt kommer til alt. Spesielt på uttalelsene de kommer med angående produktet.
            Mvh Werner Harstad

            Comment


            • #21
              Originally posted by Hifonic View Post
              Kan nok stemme

              Men jeg undrer meg over dette med Auto Hifi og GZ.. Alle GZ reklamer har sitat fra Auto Hifi der det står "absolut spitzenklasse" "verdens beste" "Ny SPL rekord" og blabla.. virker som GZ vinner alle testene de har
              Har sett mye av det samme i engelske Max Power opp igjennom tidende. I alle de subwoofer testene de har, så er det i 99,9999% av tilfellene virker det som Vibe vinner... nesten samme hva som er kriteriet.
              Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
              Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
              Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
              -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

              Comment

              Working...
              X