Announcement
Collapse
No announcement yet.
jonny.b : F#1 status / HERTZ
Collapse
X
-
har ikke fått lyd enda,så jeg vet ikke hvordan de låter i forhold,men jeg håper på en litt varmere klang enn i brax ampene,mere effekt blir det garantert,var litt skuffende effekt i braxene.Originally posted by raane View PostJa, alt har vel betydning når det gjelder dømming.. Hvordan er Audison ampene iforhold til det du hadde før?
Og skulle ikke du bruke Hertz amper?
skulle egentlig ha hertz amper ja,men leverings datoen ble så difus,att installbay og jeg ble enige om audison istedenfor.
Leave a comment:
-
Ja, alt har vel betydning når det gjelder dømming.. Hvordan er Audison ampene iforhold til det du hadde før?
Og skulle ikke du bruke Hertz amper?
Leave a comment:
-
Dette blir gromt
Likte de i sort.. De blir jo levert i sort og etterhvert
Leave a comment:
-
da har ampene kommet fra installbay,så nå er det montering for fult
audison ampene er som kjent blå av farge orginalt,så det første jeg gjorde var å skru de nye ampene rett i stykker for lakkering.

ampracket er laget i alminium,og ampene er festet med poppgjenger,4stk 5mm bolter på vær amp.

ampene montert i det sortlakkerte ampracket. ampene har også fått litt "kustom" dekor,vær enkelt amp har fått merket vilkne ellementer de driver.

ampene ferdig montert,med glassramme over,audison merket er i frostet folie,som er montert på baksiden av glasset. frost folien får en fin effekt når neon lysene skinner igjennom. LRX 2.9 merket skal være i bilens farge,og blir lakkert imorgen håper jeg.
Leave a comment:

Leave a comment: