Announcement
Collapse
No announcement yet.
jonny.b : F#1 status / HERTZ
Collapse
X
-
Det lover vel godt for resten av sesongen da, er ikke såå lenge siden den visse BMW`n var uoppnåelig for de fleste av oss...
Leave a comment:
-
ble nr 2,det dukket opp en ikke så ukjent orange bmw med kicker og seas skjønner du,så jeg ble slått med noen få poengOriginally posted by Chasin View PostAi ai, egen stand og greier....
Hvordan gikk det i EMMA? Eller var det kun ESPL kansje....
men ellers var det en kjempehelg.
Leave a comment:
-
Ai ai, egen stand og greier....
Hvordan gikk det i EMMA? Eller var det kun ESPL kansje....
Leave a comment:
-
var på ACR banen på treff i helga,det var ett meget bra treff med masse folk,råe biler og kanon bra vær!

Leave a comment:
-
jada-jada Tommen
Skal til Ørlandet snart vettu
vet jeg har sagt det i et halvt år snart, men det har ikke vært så lett uten bil:S
Men jeg kommer sterkt tilbake ved en senere annledning
Leave a comment:
-
Han har iallefall peiling på hva han driver med ang justering! Må få forflytta den feite ræva dit til Ørlandet snart Roy, så skal du få en demoOriginally posted by aFFekak View PostMen da "må" jeg jo kjøpe to av de da
Skal brukes til Hertz frontsett, noe du tydeligvis har god erfaring med, så det må jo gå bra
Jonny sa det ble meget bra..
Leave a comment:
-
Du finner den på Hertzaudiovideo.com eller i Hi Energy katalogen
Leave a comment:
-
har du bilde av denne båndpasskassa eller tegning? blei litt nyskjerrig på den kassa
Leave a comment:
-
Men da "må" jeg jo kjøpe to av de da
Skal brukes til Hertz frontsett, noe du tydeligvis har god erfaring med, så det må jo gå bra
Leave a comment:
-
alle ellementene er i bruk i frontsettet ja.Originally posted by aFFekak View PostOk, så det er noen av elementene som ikke er i bruk da, med andre ord? Eller husker jeg feil, hvis jeg husker at du hadde fire elementer fremme?
Men-men.. Audison ja, er ikke det dummeste man kan kjøpe seg det
Men når er sessongen her over, for din del da? Må bare vite hvor lenge jeg må vente før de kommer til salgs
vanskelig å si når sessongen er over,men det blir vel etter EM engang i september...alle ampene er 2-kanalere,bare så du er klar over det.
Leave a comment:
-
prøvelytting skal det altis bli en ordning med!Originally posted by MariusFa View Postgrunnen til det er vel at det har blitt endel forsinkelser på hertz ampene.
noen av dem kommer visst ikke før utpå høsten nå!
men audison er vel ikke så halgæærnt akkurat...
kunne vært moro å lyttet til denne bilen. tror du jeg kunne sniki til meg en prøvelytting på ett treff i sommer?
audison er bra saker,det er det ingen tvil om,LRX serien anbefales på det sterkeste,man får mye for pengene.
Leave a comment:
-
Ok, så det er noen av elementene som ikke er i bruk da, med andre ord? Eller husker jeg feil, hvis jeg husker at du hadde fire elementer fremme?
Men-men.. Audison ja, er ikke det dummeste man kan kjøpe seg det
Men når er sessongen her over, for din del da? Må bare vite hvor lenge jeg må vente før de kommer til salgs
Leave a comment:
Leave a comment: