Announcement

Collapse
No announcement yet.

jonny.b : F#1 status / HERTZ

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tommen
    replied
    Erik Andre ser helt fra seg ut, mens Jan derimot, han stårler av glede..Hehe! Bra bilder Jonny. Stå på, kommer oppover til helgen da med Vectraen eller en Bora som jeg skal bygge i..

Leave a comment:

• Jonny.B
    replied
    får legge ut noen bilder ifra emma konkuransen/bilshowet i bødo,det ble en bra helg! ligger flere bilder på fidod.no

innstalasjons bedømming av "emma sjefen"

team orange

fido var på plass

premie utdeling

trivelig fest på kvelden,med babe kåring.

Leave a comment:

• golfnos
    replied
    hehe tog an nå

må bare få sagt igjen, utrolig bra jobb over hele linja

Leave a comment:

• Jonny.B
    replied
    er ikke mye skrangling her i gården
    er jo en helt vanlig lukket basskasse,bare ellementene står andre veien. vist du hadde sett magnetene igjennom glasset,da hadde du skjønt det?

Leave a comment:

• golfnos
    replied
    har ikke sett noen har spurt, men kammer i fronten på subbene er lukket, og det er "free air" mot baksete ryggen på magnet siden? skrangler,eller hvordan virker dette? Får meget lyst på den bilen din jeg Jonny

Leave a comment:

• Tommen
    replied
    BRA Jonny, skikkelig bra at du fikk lagt ut dette!! Skal høre med Fosen-Gatebil klubb om de har intresse av å være med på en liten kolonne bortover, og hvis Vectraen er i gården her enda den dagen så kommer jeg med den Men ingenting er gjort med den fra vi var i Molde..

Leave a comment:

• Jonny.B
    replied
    Gatebilfestivalen 2007 - 4.august. arr. Nordmøre Gatebilklubb

--------------------------------------------------------------------------------

Nå er det ikke lenge igjen til Gatebilfestivalen 2007

Så i den forbindelse så er det vel på tide å få ut litt informasjon om den.

Sted : Surnadal Transport Sentral

Tid: LØRDAG 4. AUGUST 2007 09.00 - 18.00

PRISER :

UTSTILLING : 200kr,- INKLUSIV inngang Fører

INNGANG : 100,-kr

GRATIS FOR BARN UNDER 12 år

Burning/spinning vil ikke koste noe ekstra for de som vil det.

Noen av de som kommer er: EMMA, MAX Power, DbDragrace, Bassrace, BSG Racing.

Max Power kommer innom i forbindelse med sommerturneen sin rundt om i norge og vil blandt annet lage en repotasje fra treffet.

EMMA er for de som vil teste hvor FIN lyd de har i bilen sin

dBdrag er for de som vil teste hvor høyt de spiller.

BSG er noen gutter fra Dokka traktene som drar oppover noen gromme biler for å svi av MYE gummi I tillegg så har de med en pen liten kenworth trekkvogn

Premiering for :
    Best in Show
    Peneste Bil
    Peneste Orginal Bil
    Penest dekor
    Største hjul
    Laveste Bil (KJØRBAR STAND)
    Beste shine
    Beste Stereo (ut fra vår ufaglærte jurie)
    Peoples Choice

Portene vil åpne så smått i 09 tia.... men ingenting spes vil skje før 10. annet enn parkering for de som måtte være tidli ute. Utstillingen vil vare frem til ca 17-18 spørs litt på hva som skjer utover dagen

Medlemmer i Nordmøre Gatebilklubb får halv pris. (mot medlemskort) de som ikke har fått medlemskort skal vi kunne lete frem på medlemslista.

Håper MANGE av dere har muligheten for å ta turen.

VI SEES 4. AUGUST

Leave a comment:

• Jonny.B
    replied
    Originally posted by Engen Audio View Post
    Generellt så synes jeg det er tragisk at såpass dyre komponenter uavhengig av produsent kommer av samlebåndet med innebygget støy av reler, vifter eller grunnstøy osv.

Gleder meg uansett til Rindal Jonny... Kebabkongen er klar og det kan hende at noen får seg en liten overraskelse når man ser hva vi kommer i
    hehe,ser frem til dere kommer!!

Leave a comment:

• Bøijnis
    replied
    Skal du også til bodø?

Leave a comment:

• Engen Audio
    replied
    Generellt så synes jeg det er tragisk at såpass dyre komponenter uavhengig av produsent kommer av samlebåndet med innebygget støy av reler, vifter eller grunnstøy osv.

Gleder meg uansett til Rindal Jonny... Kebabkongen er klar og det kan hende at noen får seg en liten overraskelse når man ser hva vi kommer i

Leave a comment:

• LLH
    replied
    Ok. nei, Ikke tenkt over om det er noe støy når det spiller musikk, dvs musiken over døver den. Men om volumet er på null så hører man det godt ja..

Leave a comment:

• Jonny.B
    replied
    suser nok mere i ampene ja,men jeg har 4stk som starter bak der.....men vifte lyd i spiller blir du nok trekt 1 poeng for vil jeg tro.

Leave a comment:

• LLH
    replied
    hvordan er trøske værket på 9855R i forhold? jeg syntes den suser litt når den kjører i gang men..

Leave a comment:

• Jonny.B
    replied
    nei dårlig er det slettes ikke men de viftene må kobbles ut på lrx ampene,vist de starter under bedømming,så ryker det noen poeng er jeg redd.
    folk har dratt på månen i laaang tid nå,men å lage en vifte som starter progresivt etter varmen,og som ikke hørest ut som en høytørke er vanskelig ser det ut som.

Leave a comment:

• Mr Golf 4
    replied
    Originally posted by Jonny.B View Post
    hyggelig å høre
    det begyner virkelig å henge på greip nå! skikkelig artig...
    så da får vi se hvordan det går oppe i bødø nå til helga.
    Audison er ikke dårlig serru jonny.hmfhmf
    Per

Leave a comment:

Working...
X