Announcement
Collapse
No announcement yet.
jonny.b : F#1 status / HERTZ
Collapse
X
-
Erik Andre ser helt fra seg ut, mens Jan derimot, han stårler av glede..Hehe! Bra bilder Jonny. Stå på, kommer oppover til helgen da med Vectraen eller en Bora som jeg skal bygge i..
-
får legge ut noen bilder ifra emma konkuransen/bilshowet i bødo,det ble en bra helg! ligger flere bilder på fidod.no
innstalasjons bedømming av "emma sjefen"

team orange

fido var på plass

premie utdeling

trivelig fest på kvelden,med babe kåring.

Leave a comment:
-
hehe
tog an nå
må bare få sagt igjen, utrolig bra jobb over hele linja
Leave a comment:
-
er ikke mye skrangling her i gården
er jo en helt vanlig lukket basskasse,bare ellementene står andre veien. vist du hadde sett magnetene igjennom glasset,da hadde du skjønt det?
Leave a comment:
-
har ikke sett noen har spurt, men kammer i fronten på subbene er lukket, og det er "free air" mot baksete ryggen på magnet siden? skrangler,eller hvordan virker dette? Får meget lyst på den bilen din jeg Jonny
Leave a comment:
-
BRA Jonny, skikkelig bra at du fikk lagt ut dette!! Skal høre med Fosen-Gatebil klubb om de har intresse av å være med på en liten kolonne bortover, og hvis Vectraen er i gården her enda den dagen så kommer jeg med den
Men ingenting er gjort med den fra vi var i Molde..
Leave a comment:
-
Gatebilfestivalen 2007 - 4.august. arr. Nordmøre Gatebilklubb
--------------------------------------------------------------------------------
Nå er det ikke lenge igjen til Gatebilfestivalen 2007
Så i den forbindelse så er det vel på tide å få ut litt informasjon om den.
Sted : Surnadal Transport Sentral
Tid: LØRDAG 4. AUGUST 2007 09.00 - 18.00
PRISER :
UTSTILLING : 200kr,- INKLUSIV inngang Fører
INNGANG : 100,-kr
GRATIS FOR BARN UNDER 12 år
Burning/spinning vil ikke koste noe ekstra for de som vil det.
Noen av de som kommer er: EMMA, MAX Power, DbDragrace, Bassrace, BSG Racing.
Max Power kommer innom i forbindelse med sommerturneen sin rundt om i norge og vil blandt annet lage en repotasje fra treffet.
EMMA er for de som vil teste hvor FIN lyd de har i bilen sin
dBdrag er for de som vil teste hvor høyt de spiller.
BSG er noen gutter fra Dokka traktene som drar oppover noen gromme biler for å svi av MYE gummi I tillegg så har de med en pen liten kenworth trekkvogn
Premiering for :
Best in Show
Peneste Bil
Peneste Orginal Bil
Penest dekor
Største hjul
Laveste Bil (KJØRBAR STAND)
Beste shine
Beste Stereo (ut fra vår ufaglærte jurie)
Peoples Choice
Portene vil åpne så smått i 09 tia.... men ingenting spes vil skje før 10. annet enn parkering for de som måtte være tidli ute. Utstillingen vil vare frem til ca 17-18 spørs litt på hva som skjer utover dagen
Medlemmer i Nordmøre Gatebilklubb får halv pris. (mot medlemskort) de som ikke har fått medlemskort skal vi kunne lete frem på medlemslista.
Håper MANGE av dere har muligheten for å ta turen.
VI SEES 4. AUGUST
Leave a comment:
-
hehe,ser frem til dere kommer!!Originally posted by Engen Audio View PostGenerellt så synes jeg det er tragisk at såpass dyre komponenter uavhengig av produsent kommer av samlebåndet med innebygget støy av reler, vifter eller grunnstøy osv.
Gleder meg uansett til Rindal Jonny... Kebabkongen er klar og det kan hende at noen får seg en liten overraskelse når man ser hva vi kommer i
Leave a comment:
-
Generellt så synes jeg det er tragisk at såpass dyre komponenter uavhengig av produsent kommer av samlebåndet med innebygget støy av reler, vifter eller grunnstøy osv.
Gleder meg uansett til Rindal Jonny... Kebabkongen er klar og det kan hende at noen får seg en liten overraskelse når man ser hva vi kommer i
Leave a comment:
-
Ok. nei, Ikke tenkt over om det er noe støy når det spiller musikk, dvs musiken over døver den. Men om volumet er på null så hører man det godt ja..
Leave a comment:
-
suser nok mere i ampene ja,men jeg har 4stk som starter bak der.....men vifte lyd i spiller blir du nok trekt 1 poeng for vil jeg tro.
Leave a comment:
-
hvordan er trøske værket på 9855R i forhold? jeg syntes den suser litt når den kjører i gang men..
Leave a comment:
-
nei dårlig er det slettes ikke
men de viftene må kobbles ut på lrx ampene,vist de starter under bedømming,så ryker det noen poeng er jeg redd.
folk har dratt på månen i laaang tid nå,men å lage en vifte som starter progresivt etter varmen,og som ikke hørest ut som en høytørke er vanskelig ser det ut som.
Leave a comment:
Leave a comment: