Announcement

Collapse
No announcement yet.

jonny.b : F#1 status / HERTZ

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• aFFekak
    replied
    Originally posted by Jonny.B View Post
    det er tom esker ja,utstyret i golfen og cossien har vært i de eskene,er kjekt å ha

Var en del esker Men er kjekt å ha, stemmer det..

Leave a comment:

• Jonny.B
    replied
    Originally posted by aFFekak View Post
    Si meg, er alle eskene på hylla der tom, eller er det noe i dem? Ser for meg at det er en del verdier der oppe om det ikke er bare tom-esker
    det er tom esker ja,utstyret i golfen og cossien har vært i de eskene,er kjekt å ha

Leave a comment:

• Jonny.B
    replied
    Originally posted by NeDD View Post
    Høres gudd ut
    Skal ikke til Rogaland eller omegn i nærmeste fremtid? Skulle gjerne sett bilen din irl., og gjerne hørt den også
    skal nok ikke dit med det første nei,men du får ta turen til NM finalen,så får du høre å se på alle bilene

Leave a comment:

• aFFekak
    replied
    Si meg, er alle eskene på hylla der tom, eller er det noe i dem? Ser for meg at det er en del verdier der oppe om det ikke er bare tom-esker

Leave a comment:

• NeDD
    replied
    Høres gudd ut
    Skal ikke til Rogaland eller omegn i nærmeste fremtid? Skulle gjerne sett bilen din irl., og gjerne hørt den også

Leave a comment:

• Jonny.B
    replied
    siden tråden kom opp igjen,kan jeg jo legge ut ett bilde av de nye speilhusene,jeg mått lage nye pga jeg ikke var helt fornøyd med vinklingen på de gammle,noe som forårsaket onødig mye bruk av tidskomp. De ble også trekt i sort vinyl,og den crhoma ringen rundt mille diskanten ble fjernet.

[IMG][/IMG]

Ellers har det blitt brukt mye tid på justering i det siste,sinsykt mye tid! men til gjengjeld begyner det å låte skummelt bra også

Leave a comment:

• vwperformance
    replied
    knall råe farge å biler

Leave a comment:

• aFFekak
    replied
    Syntes bildene visste litt av effekten faktisk..

Mer enn den ble visst i f.eks. Max Power.. Da så den bare helt vanlig Oransje ut.. Det stemmer slettes IKKE at den er vanlig Oransje!

Bildene ble litt mindre når jeg la de ut her, så de ser egentlig enda bedre ut

gode bilder til at de er tatt med mobil i det minste..

Leave a comment:

• Jonny.B
    replied
    bildene er bra dem Roy

Leave a comment:

• Tommen
    replied
    Vell..Fargen hans kommer frem på bildene, men effekten får man ikke frem, desverre ikke på bildene dine heller, Roy..

Leave a comment:

• aFFekak
    replied
    Hmm.. satt å titta gjennom noen bilder på mobilen i dag, og da fant jeg ut at jeg hadde to bilder som jeg syntes ble veldig bra!

Tatt på treffet i Molde. Jonny klager sånn på at fargen på bilen ikke kommer frem på bilder (noe jeg er enig i), men disse syntes jeg faktisk ble ganske bra

Et bilde av golfen også

Leave a comment:

• PikoFlex
    replied
    Originally posted by InstallBay View Post
    Så du fikk ikke diskutert så mye kvantefysikk og avansert geometri med disse jentene???
    HAHA Kan jeg tenke meg han fikk ....

Leave a comment:

• Bilstereosenteret.no
    replied
    Originally posted by Erik André View Post
    var ikke helt meg selv den helga.. 16 timer x2 med sånne dåsete kvinnfolk tok livsgnisten ut av meg
    Så du fikk ikke diskutert så mye kvantefysikk og avansert geometri med disse jentene???

Leave a comment:

• Jonny.B
    replied
    Originally posted by Erik André View Post
    var ikke helt meg selv den helga.. 16 timer x2 med sånne dåsete kvinnfolk tok livsgnisten ut av meg
    det har jeg full forståelse for!!

Leave a comment:

• Erik André
    replied

Leave a comment:

Working...
X