Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stianuno's s124 SQL prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jobbe88
    replied
    Blir ikke den kassa litt "spei" for den store subben din? Ser for meg at den hadde likt seg bedre i kasse med doble vegger , men det holder sikkert med avstivinger?

Blir det så jeg skal lage festebraketter mon tro?

Leave a comment:

• Stianuno
    replied
    [QUOTE=Bassoflove;103583]Så det blir ingen ombygging tl personbil ass? Ja ja,noen nøyer seg vel bare m ei reim av gangen(he he). Godt at jeg har baksetet i behold(foreløbig)

Ja er nokk bare ei reim som gjelder her i gården Blir så sår av 2 hehe.

Får se om det blir bakseter, syntes det er praktisk med varebil da. Har ei stasjonsvogn til

Leave a comment:

• Stianuno
    replied
    Yes, da har jeg fått snekret ihop ei sub kasse.
    Mangler bare litt avstivning så er jeg i mål

Kassa sammen med en L7 12"

Leave a comment:

• Stianuno
    replied
    Har rydda låven, så nå venter jeg bare på jula

Litt bilder.

Platene er ferdig kappa

Leave a comment:

• Stianuno
    replied
    Originally posted by daruu View Post
    Fordi nicket er BassOfLove?(aner ikke om det er samme fyren engang jeg, bare gjetter )

Ser brukbar ut den bilen din

Ja seff hehe

Joda bilen er brukanes den

Leave a comment:

• daruu
    replied
    Fordi nicket er BassOfLove?(aner ikke om det er samme fyren engang jeg, bare gjetter )

Ser brukbar ut den bilen din

Leave a comment:

• Bassoflove
    replied
    Originally posted by Stianuno View Post
    Ja han e god og kjør biln

Blir nokk ikke coax på meg nei, men takk for tipset
    Kanskje jeg kommer innom deg til våren/sommeren, tenkte og ta en langtur nordover når det lir på
    Du er hjertelig velkommen jah. Og det er lett å finne fram hit. Bor 15min fra E6

Leave a comment:

• Stianuno
    replied
    Originally posted by Bassoflove View Post
    Hei.

Ja nå har du skaffa deg en sjikkelig kjøremaskin. En av de bedre bilene jeg har kjørt disse 124´erne.
    Bare sånn et lite innspill her i tråden din,men jeg fikk plass til disse http://reviews.cnet.com/car-speakers...?tag=mncol;lst i orginalhullet i dash´en uten modding. Eneste at når dekselet var påplass var det en liten kul pga diskanten.
    Vel,du skal jo ha Pioneer-popp nedi dær,så du får sikkert plass.

Bol

Ja han e god og kjør biln

Blir nokk ikke coax på meg nei, men takk for tipset
    Kanskje jeg kommer innom deg til våren/sommeren, tenkte og ta en langtur nordover når det lir på

Leave a comment:

• bmw520
    replied
    Å faen ..........

Leave a comment:

• Liland
    replied
    De han linket til var 5'' ikke 5,25''

Leave a comment:

• bmw520
    replied
    Hm, fikk ikke plass til mine 5,25" elementer i min 250D, så jeg skjønner ikke at noen andre får flass til de uten å modde

Leave a comment:

• Bassoflove
    replied
    Hei.

Ja nå har du skaffa deg en sjikkelig kjøremaskin. En av de bedre bilene jeg har kjørt disse 124´erne.
    Bare sånn et lite innspill her i tråden din,men jeg fikk plass til disse http://reviews.cnet.com/car-speakers...?tag=mncol;lst i orginalhullet i dash´en uten modding. Eneste at når dekselet var påplass var det en liten kul pga diskanten.
    Vel,du skal jo ha Pioneer-popp nedi dær,så du får sikkert plass.

Bol

Leave a comment:

• Stianuno
    replied
    Originally posted by GENEXXA
    God plass og boltre deg på der ja. Og stor kasse bli ikke et problem med tanke på dårlig plass :P
    Det er kjempeplass i bilen ingen problem med 4stk 18" og 1000 liter

Originally posted by Custom View Post
    Automat eller manuell-gear du har der? Fin bil, hadde selv en blå 200E og en svart 230E, begge w124 og de er veldig behagelige biler. Stå på med prosjektet, tror dette kan overgå forventningene dine

Det er automat Bilen er god og kjøre ja, den gir mer kjøreglede en mange nybiler:P

Skal stå på jeg

Leave a comment:

• Custom
    replied
    Automat eller manuell-gear du har der? Fin bil, hadde selv en blå 200E og en svart 230E, begge w124 og de er veldig behagelige biler. Stå på med prosjektet, tror dette kan overgå forventningene dine

Leave a comment:

• bmw520
    replied
    Se her ja, altids flott med bilder

Leave a comment:

Working...
X