Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kenneth B's Genesis Volvo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RuuDpus
    replied
    Greit jeg hadde høye forhåpninger til hvor pent det kom til å spille, men hadde ikke forventa meg det der! Aldri hørt noe spille så pent!

    Leave a comment:


  • Bilstereosenteret.no
    replied
    Det er frostet folie

    Leave a comment:


  • Defus
    replied
    Er det lakkert eller vinyl den reklamen du har på bilen? Den har alltid fasinert meg

    Leave a comment:


  • Bakkiz
    replied
    okei Nei, er itte lenge før det er bart nei

    Leave a comment:


  • InstallBay Hamar
    replied
    Originally posted by Bakkiz View Post
    Hei. Når kommer bilen til Hamar da? Tenkte meg en tur ned å se på den da skjø Bøyer meg for denna bilen kan man si Skjønner itte at du klarer å bygge så fint og bra jeg

    Mvh Ole Bakken
    Det kommer litt an på vær og føreforhold.. Har tenkt å ta den nedover på henger, men er da ikk så lenge før det er bart, så.... Vi får se...

    Leave a comment:


  • Bakkiz
    replied
    Hei. Når kommer bilen til Hamar da? Tenkte meg en tur ned å se på den da skjø Bøyer meg for denna bilen kan man si Skjønner itte at du klarer å bygge så fint og bra jeg

    Mvh Ole Bakken

    Leave a comment:


  • InstallBay Hamar
    replied
    Ha ha ha... Mission accomplished....

    Leave a comment:


  • Erik André
    replied
    hehe kenneth, var ikke ment som noe trussel så slapp av.. har stor respekt for hva du har fått til med denne traktoren og hadde nok sett på å konkurere mot deg som å stange hue i veggen.

    Men siden jeg ikke har holdt på like lenge som deg på "dette" nivået hadde det vært greit med litt tips/inspirasjon.. som f.eks noen a-stolpe bilder siden det er noe jeg snart skal begynne med selv

    men for guds skyld, kan finne inspirasjon andre steder jeg

    Leave a comment:


  • Bilstereosenteret.no
    replied
    såså jenter, jeg er best uansett

    Leave a comment:


  • InstallBay Hamar
    replied
    Nuvel, nå skal det litt mer til enn en middelmådig bygd Astra med noe fransk ræl i for å skremme meg... He he he...

    Leave a comment:


  • Erik André
    replied
    dufus!!! har vel aldri vært snakk om samme klasse som deg, men jeg kan skjønne du er pissredd

    Leave a comment:


  • InstallBay Hamar
    replied
    He he... Er det slik at du skal i samme klasse som meg? Da fårru klare rei sjæl!

    Leave a comment:


  • Erik André
    replied
    send meg a-stolpe bilder også kenneth.. skal jo til å lage meg noen snart greit med litt inspirasjon

    du finner meg på msn

    Leave a comment:


  • InstallBay Hamar
    replied
    Var jo det jeg sa, Per!

    Leave a comment:


  • Mr Golf 4
    replied
    Takker for a-stolpe bildene KennethB.De så faktisk ikke så klumpete ut.
    Per.....

    Leave a comment:

Working...
X