Originally posted by Quicksilver
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
hc_tk: Prosjekt SQ Audi A3
Collapse
X
-
så må du huske på forsterkningen i bilen og. Spiller rimelig flatt bortsett fra en dipp og går dyypt!
-
japp. mye fyll hær å. med en 40 liters kasse fikk jeg 59,02 hz. kan faktisk regne ut hvor stor forsterker du må ha for å kulle spille max.
Leave a comment:
-
det kan jeg være enig i.. Mine er vel i ca 40-42l lukket, med mye fyll :P
Leave a comment:
-
det var lukket kasse. men synes 30 liter på to subber var litt lite, med tanke på plass. De var satt opp for high fidelity
Leave a comment:
-
portet eller lukket? hva anner har du av utsyr? jeg har mine i lukket, og det hamrer løs det. Tror jeg ville valgt lydkvaliteten i lukket fremfor portet siden de spiller mer enn høyt nok (for min del da)Originally posted by Quicksilver View Postkom fram til (høres ikke helt rett ut) men fikk 29,2 liter. da var den tunet til 59,23 hz.
Leave a comment:
-
Jippi!Originally posted by stijoh View PostSorry, det har vært et helvetes snøvær på sørlandet de siste dagene/helgen, det har ikke blitt hentet noe post + jeg stort sett har vært opptatt med å måke snø, men varene er pakket og blir sendt denne uken her.
Gleder meg som en unge til å teste de. Tror nok det blir bra med midbass!
Ikke se deg blind på slaglengden da.. men er vel xmax på 16.25 mm i følge polk. Vet ikke om det er en eller 2 veier..okei. hva er slaglengden på disse??
Leave a comment:
-
kom fram til (høres ikke helt rett ut) men fikk 29,2 liter. da var den tunet til 59,23 hz.
Leave a comment:
-
Sorry, det har vært et helvetes snøvær på sørlandet de siste dagene/helgen, det har ikke blitt hentet noe post + jeg stort sett har vært opptatt med å måke snø, men varene er pakket og blir sendt denne uken her.
Leave a comment:
-
De skal kobles i paralell på hver sin forsterker.. De spiller råttOriginally posted by Quicksilver View Postglem det. fant det :P
skal du parallellkople dem eller i serie? 2 el 4 ohm?
ja, vi får nå se. Har ikke hørt fra stian på en liten stund, så om de kommer vet jeg ikke...grattis te Hybrid da, sies å være bra varer
Men hvis og når, så blir de å høre på emma som er planen
Leave a comment:
-
glem det. fant det :P
skal du parallellkople dem eller i serie? 2 el 4 ohm?
Leave a comment:
-
har du noen parametere på de polk subbene. så kan jeg kjøre det i bassbox for å finne anbefalt kasse ol
Leave a comment:
-
Så lenge du ikke skaffer de til meg for en latterig liten penge, så beholder jeg de jeg har foreløpig, men ser ikke negativt på oppgradering i fremtiden, men har ikke penger til det nå.. bare du får varme i garasjen, så skal jeg tvinge deg til å lage bagasjerom til meg!Originally posted by Erik André View PostMen de er verd hver krone
Leave a comment:
-
Men de er verd hver kroneOriginally posted by hc_tk View Postbytter ikke til noe annet enn berylium da, og det er "litt" for dyrt for meg.. :P
Leave a comment:
Leave a comment: