Announcement

Collapse
No announcement yet.

bassdal: show mx-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• johnnen
    replied
    stå på stig du får det til vist du virkelig vil uten meg

Leave a comment:

• bassdal
    replied
    lite med bilde update men kan vel sei at eg jobber å prøver bygge bil døgnet rundt no. skal ha alt ferdig 1juni. på treff 2juli. ca 2timers søvn om dagane

Leave a comment:

• johnnen
    replied
    fy faen eg glede meg til bilen kjem heim stig

Leave a comment:

• bassdal
    replied
    får oppdatere:

sinnsjukt lange dager har gått med. støyping sparkling fram og til bake. (ca times kjøring kver vei der so bilen er lakkert)
    tilpassning dørsider osv. so i morgen håper eg på at vi klarer å montere den sammen igjen og kjører den heim då. å får trekt dørsider osv.

var sinnsjukt trangt. men det gjekk.

måtte no seff prøve med elementa for å se

modifisering av midtkonsoll .. hdtv media boks (bruker til musikkvideo ane. bruker en disk på 1tb. som er full i musikkvideo)

bryterene skal skiftest ut med svarte. innfelt ramme. ikkje noe show finnish eller noe her. men greit

Leave a comment:

• Hebbelille
    replied
    Han har verld ikke stjelt den, etter det jeg har hørt så når de var å hentet bilen så var den så jævlig ribba og demontert og det eneste som var ev verdi der var den biltema krana, som dem la inni eller tok med seg og at denne ville bli retunert når mx,n var i den stand du lånte den.

men jeg har ikke noe med det... hørte bare noe snakk om det, og trudde denne skan var ute av verden, noe jeg fikk vite at den ikke var

får ikek håpe den ødelegger for deg.

Leave a comment:

Working...
X