Announcement
Collapse
No announcement yet.
Engen Audio: Prosjekt konebil
Collapse
X
-
Tja, har vel aldri ment at Seaten har de råeste ampene bortsett fra utseende, Seaten blir nok en halvveis show/sq bil tenker jeg Men C3 skal bli så simpel som mulig monteringsmessig, kan sikkert stille i EMMA i nybegynner med den
-
Grommere amper i bruksbilen enn i Seat'n Lars, kanskje du heller velger å konkurrere med denne............he he.
mvh
Glenn
Leave a comment:
-
Originally posted by Engen Audio View Postenkelt og greit.. ikke noe sveising eller støping.. bare banke rett inn er planen...
Leave a comment:
-
Dine mistanker skal vel motbevises.. kjører mye i den bilen selv og siden jeg ikke har lyd (som alltid) i Seaten så må jeg sette inn noe enkelt og greit.. ikke noe sveising eller støping.. bare banke rett inn er planen...
Leave a comment:
-
blir sikkert grymt dette lars, grymt utstyr og grym byggmester.. stå på
får en stygg mistanke om at du må ha lyd i denne bilen fordi arosaen aldri blir ferdig..
Leave a comment:
-
Kan tenke meg kona di er like entusiastisk til dette prosjektet som deg, Lars
Leave a comment:
-
Et hån mot de dødelige å presisere at det bare er en bruksbil grymt utstyr
Leave a comment:
-
Engen Audio: Prosjekt konebil
Jeg driver å planlegger ett veldig enkelt lite anlegg i konebilen en Citroen C3. I den sitter det en orginal Citroen "Clarion" cd spiller uten linje utgang, den har orginale 6.5" i døren og diskant lengst innerst på dashbordet.
Planen er at jeg skal få til ett lydbilde som gjøre at det er behagelig å kjøre lange turer med. Jeg skal ikke ha mye effekt eller noe max lydtrykk, kun ren behagelig lyd.
Jeg fikk levert en Pioneer DEH-P88RS i går som skal inn i bilen. Det er det eneste som er sikkert så langt.
Ellers har jeg fundert på Hertz MLK 165 drevet av en Tru Technology C7.2AT 2x13w rms rør forsterker og en Hertz HSK 250 drevet av en Tru Technology C7.2T 2x100w rms forsterker. Elementet skal sitte i en CS10 kasse fra Evus som kombineres med noen hurtigkoblinger fra InstallBay for enkel fjerning av kasse når mere bagasjerom er påkrevet. Kabler blir fra Evus. Elementene skal monteres i orginalplasseringen og forsterkerene under ett deksel i bagasjen slik at det tar minst mulig av bagasjen.
Noen synspunker eller andre forslag om hva jeg bør vurdere.. Dette er ingen konkurranse bil eller utstillingsbil, kun en bruksbil.Tags: None
Leave a comment: