Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mitt bilstereo prosjekt
Collapse
X
-
Alpine, Pioneer, Kenwood eller Clarion har jeg erfart bra med. spessielt Alpine og Pioneer
Leave a comment:
-
Sony-spillere låter ikke bra nok til det, IMHO.Originally posted by Quicksilver View Posthar selv et program som kalles for Bassbox pro. men var usikker på om jeg skulle tune den til en lukket eller prortet kasse. Er Sony cdx-gt700d en god spiller til litt grommbygging?
Leave a comment:
-
har selv et program som kalles for Bassbox pro. men var usikker på om jeg skulle tune den til en lukket eller prortet kasse. Er Sony cdx-gt700d en god spiller til litt grommbygging?
Leave a comment:
-
Jeg vil nå nesten påstå Lukket kasse for å få best mulig frekvenskurve på demOriginally posted by Quicksilver View Postokei. Jeg ble litt mere nysjerrig på de hertz mille subbene. burde de vere i lukket eller portet kasse?
Men jeg har aldri regna på dem der, eller sett noen kurver på dem, så vet ikke helt sikkert.
Så regner med dag johannsen popper innom med noe fornuftig på den biten
Leave a comment:
-
okei. Jeg ble litt mere nysjerrig på de hertz mille subbene. burde de vere i lukket eller portet kasse?
Leave a comment:
-
ikke for å ta fra deg mot,men har prøvd og hørt fler mds forsterkere og subber, og har ikke vært mega imponert... de audiophile subbene koster jo like mye som hertz mille subber! dvs du kan jo få to 12" hertz subber innenfor prisen av en mds subb
Engen Audio eller Installbay selv er vel de med greiest priser, om så eneste, i tilegg til Installbay hamar da
Leave a comment:
-
Jah. får håpe jeg får lyd nå snart jeg og. savner årntli god lyd. De hertz frontsettene. hvor finner jeg de brae billigst :P Har sett litt på MDS sine subber. Audiophile, har dere noen bekjentskap til disse, og forsterkerne fra mds??
Leave a comment:
-
coupeen i s13 er veldig lik den i min bil, og er ganske så grei å få basse frem i om man bygger kassen riktig
Siden tråden har gått over ganske lang tid uten innlegg, satser jeg på at det blir noe lyd snart
Den pakken med hertz fremme, subb og audison forsterker slår neppe feil
Leave a comment:
-
tja. får kansje ta mæ en tur t svolvær snart. hva leverer dere???
Leave a comment:
-
Du får ta deg ei stripa på ny Lofasten til svolvær, der har vi det du trenger
Leave a comment:
-
Hva er det du vill ha i bilen? er det samme budget i denne bilen?Originally posted by Quicksilver View Postokei. da må jeg ta opp denne tråden igjen.
Har for det første fått meg ny bil. Denne gangen er det en Nissan 200sx s13.
Så har jeg gådt til innkjøp av dempemateriale.
FatMat - RattleTrap og lagt i heile bilen. spesiellt i bagasjerommet og i dørene. i taket og i gulvet. men på grunn at er uheldig møte med en fortauskant så blir jeg nødt å skaffe meg et par stag da bilen ikke er fullt så kjørbar.
men det oppsettet med audison lrx 4.1k hørtes ikke så ille ut.
Leave a comment:
Leave a comment: