Announcement

Collapse
No announcement yet.

Livin Loud i Neon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jan Arild
    replied
    Men ikke bra nok for deg eller?

Leave a comment:

• Morty00
    replied
    Jævlig bra spiller og frontsett du får deg!!

Leave a comment:

• Jan Arild
    replied
    Ny (for meg) cd spiller Panasonic CQ-C7301N

Og Jeg har gått bort i fra planene om å treveis polyglass sett, Pga jeg skal kjøpe Focal 165KF og flytte 165V2 settet til hattehylla

Leave a comment:

• TheCharger
    replied
    Huff...

Ser ut som du har litt av en jobb forran deg, men lykke til...

Leave a comment:

• Jan Arild
    replied
    Klar til å begynne å forme fangeren

Leave a comment:

• Jan Arild
    replied
    Litt mer byggskum

Og ett bilde rettveien, slik den er nå kan jeg få den til å bygge 7" under org fanger

Leave a comment:

• .SPL-Style.
    replied
    nice
    lyykke til
    ser bra ut

Leave a comment:

• Jan Arild
    replied
    Fått gjort litt mer på bakfangerprosjektet.

Bokset inn og fylt på litt byggskum

Leave a comment:

• Jan Arild
    replied
    la på et lag med glassfiber på det som er utgangspunktet for bakfanger lippen jeg skal lage.

Leave a comment:

• Jan Arild
    replied
    fikk en pakke med litt splen og div fra IB i dag

Så da gikk jeg igang med å støydempe førerdøren, og skal begynne på å bygge litt om på dørene og.. Her er bilder det som er blitt gjort hittil i dag.

Her ser dere hvordan dørpanelet ser ut fra fabrikk, skal nok få litt fetere utseende på det ja

Leave a comment:

• Jan Arild
    replied
    Burde jeg gå for grå eller blå Comfort Suede?
    Blir på paneler i dører og dash. Er litt i tvil der... Blå siden jeg har blå led's i interiør belysning, blå calipper, blått ventildeksel osv. Men er redd at det kansje blir litt masse Hva tror dere?

Leave a comment:

• golfnos
    replied
    hehe, kjenner til den! fått masse pakker selv, men når været er bra er arb. lysten på bånn og omvendt.. Skulle egentlig brukt denne fri uka til å mekke inn kabler og demping, men så ble det hui og hast på føden forrige fredag

Leave a comment:

• Jan Arild
    replied
    da har jeg fått montert Focal 165V2. Bare midlertidig montering på org plass i dørene. Skal handle inn litt dempematte, vinyl1 og CS (alcantara) fra installbay nå, så blir det ombygging av dørdeksel

Fikk og en pakke fra installbay i dag med støpeplast, butylpølse og manl sikringsholder. Så da blir det vel litt jobbing så snart været og arbeidslysten tillater det

Leave a comment:

• chrisskaug
    replied
    Willdo! Tusen takk for hjelpen

Leave a comment:

• Jan Arild
    replied
    Ta å stikk et flatskrujern inn i nedre bakre hjørne og bøy ut, så skal den komme lett, og hvis den ikke kommer tar du ikke i hardt nok.

Leave a comment:

Working...
X