Announcement
Collapse
No announcement yet.
Livin Loud i Neon
Collapse
X
-
Ny (for meg) cd spiller
Panasonic CQ-C7301N
Og Jeg har gått bort i fra planene om å treveis polyglass sett, Pga jeg skal kjøpe Focal 165KF og flytte 165V2 settet til hattehylla
Leave a comment:
-
Huff...
Ser ut som du har litt av en jobb forran deg, men lykke til...
Leave a comment:
-
Litt mer byggskum

Og ett bilde rettveien, slik den er nå kan jeg få den til å bygge 7" under org fanger
Leave a comment:
-
Fått gjort litt mer på bakfangerprosjektet.
Bokset inn og fylt på litt byggskum

Leave a comment:
-
la på et lag med glassfiber på det som er utgangspunktet for bakfanger lippen jeg skal lage.

Leave a comment:
-
fikk en pakke med litt splen og div fra IB i dag
Så da gikk jeg igang med å støydempe førerdøren, og skal begynne på å bygge litt om på dørene og.. Her er bilder det som er blitt gjort hittil i dag.

Her ser dere hvordan dørpanelet ser ut fra fabrikk, skal nok få litt fetere utseende på det ja
Leave a comment:
-
Burde jeg gå for grå eller blå Comfort Suede?
Blir på paneler i dører og dash. Er litt i tvil der... Blå siden jeg har blå led's i interiør belysning, blå calipper, blått ventildeksel osv. Men er redd at det kansje blir litt masse
Hva tror dere?
Leave a comment:
-
hehe, kjenner til den! fått masse pakker selv, men når været er bra er arb. lysten på bånn og omvendt.. Skulle egentlig brukt denne fri uka til å mekke inn kabler og demping, men så ble det hui og hast på føden forrige fredag
Leave a comment:
-
da har jeg fått montert Focal 165V2. Bare midlertidig montering på org plass i dørene. Skal handle inn litt dempematte, vinyl1 og CS (alcantara) fra installbay nå, så blir det ombygging av dørdeksel
Fikk og en pakke fra installbay i dag med støpeplast, butylpølse og manl sikringsholder. Så da blir det vel litt jobbing så snart været og arbeidslysten tillater det
Leave a comment:
-
Ta å stikk et flatskrujern inn i nedre bakre hjørne og bøy ut, så skal den komme lett, og hvis den ikke kommer tar du ikke i hardt nok.
Leave a comment:

Leave a comment: