Originally posted by thomasekeli
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tufte's automobile
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Forbikjørt Tufte? Hmm.. Trodde du også hadde sånn racerbil fra VW?
Leave a comment:
-
Heisann var det du som tutet ja. kunne ikke skjønne hvem det var. he he.
Leave a comment:
-
Hey!
Kjørte forbi deg på E6 mot Gøteborg på fredagen, tuta på deg, ikke at jeg regner med du skjønte noe men, hehe. Kjørte en mørkegrå BMW E90 , var ikke vanskelig å kjenne igjen bilen din på veien.
Leave a comment:
-
er det jeg mener å. å trimme en sugemotor koster mere enn det smaker når det er så enkelt å bygge om til 1.8t som det er med golf IV.
Leave a comment:
-
Originally posted by phoenix gold View Postdet beste er jo plansliping/porting,trimkam og frese ut til større ventiler.
skal selv gjøre det nå på toppen min,går fra 136hk til 180-190hk,innsprutet klarer ikke mere.
bygger jeg om til throttle boddies og datasprut,så får jeg 230hk,nesten 100hk mere en orginalt.
men throttle boddies,og datasprut får komme til neste år,ettersom bare det kommer på 20-30k
ellers så koster plansliping,porting,trimkam,og alt som er av deler på toppen ca 21k
og da ser motoren helt orginal ut utvendig,så skal biltilsynet oppdage at den er trimmet,så må den benkes
vet ikke hvor stor motor du har,men en på vw/audi klubben har en audi 80 med 1,8 på 90 hk,den er benket til over 183hk.
hør med velox motor om hvor mye du kan hente ut av motoren din.
Allerede 1 eller 2 stk i Trondheim som er tatt..
Og til deg Tore: Istede for å trimme en sugemotor, bygg heller om til 1.8T. ny turbo, manifold og annen eksos, større dyser og mapping så har du fort 280-300hk med orginal innmat.
Ta deg en tur på www.034motorsport.com og se. Mye bra oppsett til 1.8T der..
Leave a comment:
-
er jo det at å trimme en sugemotor er så dyrt så ikke mye man skal gjøre før man like godt kan hive i en 1.8t
Leave a comment:
-
det beste er jo plansliping/porting,trimkam og frese ut til større ventiler.
skal selv gjøre det nå på toppen min,går fra 136hk til 180-190hk,innsprutet klarer ikke mere.
bygger jeg om til throttle boddies og datasprut,så får jeg 230hk,nesten 100hk mere en orginalt.
men throttle boddies,og datasprut får komme til neste år,ettersom bare det kommer på 20-30k
ellers så koster plansliping,porting,trimkam,og alt som er av deler på toppen ca 21k
og da ser motoren helt orginal ut utvendig,så skal biltilsynet oppdage at den er trimmet,så må den benkes
vet ikke hvor stor motor du har,men en på vw/audi klubben har en audi 80 med 1,8 på 90 hk,den er benket til over 183hk.
hør med velox motor om hvor mye du kan hente ut av motoren din.
Leave a comment:
-
ang motor så tror jeg ikke det ville vært noe problem med trimkam. koster vel ca 3000kr hos km kams. gir ca 10-15hk mer og kan brukes med orginalt innsprut. alternativt er jo 1.8t motor som jeg selv håpte å få satt i til vinteren. Ikke noe problem å få godkjent så lenge man tar bremser/fjærbein fra en gtiLast edited by biffen071278; 28-05-2009, 17:22.
Leave a comment:
-
Originally posted by Nilsh View PostUff detta høres ut som mye arbe.....
Hva sier den uniformerte broderen? , eller
Leave a comment:
Leave a comment: