Originally posted by VidarS
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jon Ola: dynabelgolfen
Collapse
X
-
Da er forserkerene montert
en forsterker montert:

To forsterkere montert

Forsterker ramma er sveiset fast i bilen...

Sveiset skruene, så de skal bli vanskelig og ta denne gangen...

Alle 4 forsterkerene montert

Tok en test bare for og se om alt funket, ble bare en.Ble litt sent og ville ikke vekke alle hjemme...

Blir mere testing og jobbing i morgen...
Leave a comment:
-
Mini update, monterte em power master lader i reservehjuls brønnen

kontakt til laderen

fant en defa plugg som jeg satte på også

litt vanskelig og se hva jeg har gjort her, men jeg har lagt på enda et lag med 22mm mdf

forsterkerene kommer om ca 2 timer, så da har jeg en del og gjøre
Leave a comment:
-
fant denne her da på rubrikk på lyd og bilde, men er vel neppe dem som har tatt den :P
http://lydogbilde.rubrikk.no/annonse...0&sb=5&sd=desc
Leave a comment:
-
Har gjort litt på golfen mens jeg venter på amper, sveiset fast M16 bolter, 3 stk pr. dør.

20mm stål med 2 stk M16 bolter

Ferdig på høyre side

Venstre side

Skal fixe litt inni bilen også, men jeg kan ike gjøre mer før jeg har testet, og før jeg kan teste må jeg ha amper...
De skal vsst komme i løpet av morgen dagen
Leave a comment:
-
Faen så skipt gjort, du får sveise fast alt...Originally posted by dynabelgolfen View PostTar nok litt tid å få dem inn ja, siden de tok med seg hele ramma jeg sveiset og noen av kablene er kappet...
Regner ikke med at du noen gang skal selge ramma eller forsterkerne...
Leave a comment:
-
Ramma jeg sveiset var skrudd fast i kassa i øvre kant og skrudd fast i karosseri i nedre kant, forsterkerene var festet med m5 unbraco skruer med lås mutter og jeg borra skruene så det ikke skulle gå an og bruke unbraco på de... Så jeg trodde jeg var ganske sikker...
Leave a comment:
-
ikke glem at du må muligens ha med agrigat/sjøteledningOriginally posted by r3mark View PostDu får gjøre det ekstra vanskelig for de denne gangen da, punktsveis skruene fra undersida og ditto i chassi på bilen sånn at man må til med vinkelsliper for å få ut greiene
Fort gjort å løsne det på verkstedet, men rimelig kinkig å drasse på vinkelsliper når man skal naske vil jeg tro
Leave a comment:
-
Du får gjøre det ekstra vanskelig for de denne gangen da, punktsveis skruene fra undersida og ditto i chassi på bilen sånn at man må til med vinkelsliper for å få ut greiene
Fort gjort å løsne det på verkstedet, men rimelig kinkig å drasse på vinkelsliper når man skal naske vil jeg tro
Leave a comment:
-
Tar nok litt tid å få dem inn ja, siden de tok med seg hele ramma jeg sveiset og noen av kablene er kappet...Originally posted by OpelPower View PostTar vel ikke lang tid å få forsterkerne inn igjenn...
Være med å stille dem inn igjenn
Leave a comment:
Leave a comment: