Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ronny s bmw 325i =)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bmw325i
    replied
    hey... solgte bmw n .. da det begynte å bli utrolig mye feil med den! men skal begynne åp nytt prosjekt i en prelude nå . har beholdt alt anlegget osv. så får begynne å bygge igjen =)

Leave a comment:

• bmw325i
    replied
    hei

beklager at det har tatt lang tid i det siste. er en stund siden jeg har jobbet med anlegget nå .. men sitter litt i tenke boksen...

men , får se nå fremover. kommer bedre tider i møte =)

Leave a comment:

• bmw325i
    replied
    Originally posted by Typhon View Post
    Da skjønner jeg litt mer...
    ??

var i kongsberg forrige helg.. var i trysil denne helgen,(absolutt å anbefale)

har ikke blitt noe stereobygging da jeg var i hemsedal for 3 uker siden.. de 3 siste ukene har jeg da bare stått på snowboard forskjellige steder =)=) fett!

skal se om jeg får bygget litt i morgen , hvis tiden strekker til .

Leave a comment:

• Tony
    replied
    Originally posted by bmw325i View Post
    i dag har det vært kongsberg med steff (brukernavn her) og en til.. så fylla for alt jeg har :P
    Da skjønner jeg litt mer...

Leave a comment:

• bmw325i
    replied
    i dag har det ikke vært noe anlegg... i dag har det vært kongsberg med steff (brukernavn her) og en til.. så fylla for alt jeg har :P

men.. en brukbar kveld =)weee!

skal vel fortsette på frontsettet mitt i morgen. har en del arbeid igjen på bilen =)=)=)=)=)=)

Leave a comment:

• neptyr
    replied
    Det joakim sa =)=)=)=)

Er på jobb, så tok litt tid å svare, men det ble jo ordnet =)=)=)

Leave a comment:

• Tony
    replied
    =)=)=)=)=)=)=)

Leave a comment:

• bmw325i
    replied
    Originally posted by Joakim View Post
    Den enkleste måten er å få laget logoen speilvendt i frostet folie.. Det kan bla. Tor Steinar på dbdrag lage, har en på Revetal som fikser det også, en veldig grei kar.. Firmaet heter Disain - www.disain.net

Andre løsninger er å få frest det inn, eller sandblåst.. Men ville nok gått for folie, hvis du ikke skal ha spesielle lyseffekter i glasset..

Frosting er rett og slett at det som skal synes i glasset blir matt, så det ser ut som det er rimet - frostet..
    hei joakim .! tusen takk for er bra forklart svar , slik at til og med "dummies" fra skoppum kan skjønne det =)=)

takker og bukker =)

Leave a comment:

• Joakim
    replied
    ahh.. hvordan kan jeg for eks på navnet på basserne inn i plexi el glass med frosting.. hva er frosting??
    Den enkleste måten er å få laget logoen speilvendt i frostet folie.. Det kan bla. Tor Steinar på dbdrag lage, har en på Revetal som fikser det også, en veldig grei kar.. Firmaet heter Disain - www.disain.net

Andre løsninger er å få frest det inn, eller sandblåst.. Men ville nok gått for folie, hvis du ikke skal ha spesielle lyseffekter i glasset..

Frosting er rett og slett at det som skal synes i glasset blir matt, så det ser ut som det er rimet - frostet..

Leave a comment:

• Tony
    replied
    Spørre noen som driver med dekorering.

Leave a comment:

• bmw325i
    replied
    What you said....
    ahh.. hvordan kan jeg for eks på navnet på basserne inn i plexi el glass med frosting.. hva er frosting??

Leave a comment:

• Tony
    replied
    og hvordan lager man noe med frosting? (er jeg dum som spørr?)
    What you said....

Leave a comment:

• bmw325i
    replied
    Hva er "noe"?

hey tony =)=)

hva mener du ? noe? eller noen ? mener du problemene ?

Leave a comment:

• Tony
    replied
    Hva er "noe"?

Leave a comment:

• bmw325i
    replied
    og hvordan lager man noe med frosting? (er jeg dum som spørr?)

Leave a comment:

Working...
X