Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anbefaling av SQ-sub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Har kontaktet de som ligger ute både på finn og her på forumen så får vi se da
    Kom gjerne med andre forslag.

    Stemmer det at Morel Elate 10" ikke egner seg i lukka kasser? Kunne ha skvist inn 2 stk

    Comment


    • #17
      http://www.bilradiospes.no/m/shop/?p...436&id=&vn=736

      Dls subben, bare litt billigere

      Comment


      • #18
        ka med JL AUDIO 12W7 ?
        men den blir vell kansje for dyr?

        Comment


        • #19
          Originally posted by halseth View Post
          Takk for tipset

          Comment


          • #20
            Originally posted by Anseth View Post
            ka med JL AUDIO 12W7 ?
            men den blir vell kansje for dyr?

            Ja den er for dyr, samt at det ikke er en SQ-sub

            Det er vel heller en SPL-sub som låter bra, krever stor kasse.

            Comment


            • #21
              Har foresten fått tilslag på de GTI subbene på finn.no, Han skulle sende de på mandag

              Comment


              • #22
                Originally posted by Stianuno View Post
                Ground Zero er ikke noe for meg, har hørt en del på de men er ikke så kjempe fan
                Hertz Mille finnes jo i 50% av alle emma bilene så det er litt kjedeligt syntes jeg.
                Men har du hørt SQ subbene til gz?

                Mille får du hørt i butikken og det er nok en grunn til at 50% av emmabilene har denne subben

                Men skjønner om du vil ha noe som "ingen andre har" da

                Comment


                • #23
                  Nei jeg har ikke det, den appelerer ikke til meg.
                  Følsomhet på 86db.
                  GZ anbefaler porta kasse, 76liter og det har jeg ikke plass til, men den spiller sikkert like fint i lukka.
                  Ser at den har vunnet en test, men det tar jeg med en stor klype salt

                  Hvis alt går etter planen så er det en Audison Vrx 6.420 som skal drive subben.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Elutstyr.no View Post
                    Men har du hørt SQ subbene til gz?

                    Mille får du hørt i butikken og det er nok en grunn til at 50% av emmabilene har denne subben

                    Men skjønner om du vil ha noe som "ingen andre har" da


                    Ehh.. Hvem er den andre av de 2 bilene?...

                    Ikke noe galt med disse subbene, men bruk prosentene litt riktig...
                    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Joakim View Post
                      Ehh.. Hvem er den andre av de 2 bilene?...

                      Ikke noe galt med disse subbene, men bruk prosentene litt riktig...
                      Hvis du leser lenger opp, så ser du at det ikke er jeg som dro frem prosentregninga her..

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Elutstyr.no View Post
                        Hvis du leser lenger opp, så ser du at det ikke er jeg som dro frem prosentregninga her..
                        Jada, så det.. "Måtte bare"
                        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                        Comment


                        • #27
                          Jeg bare skyter fra hofta Vet vel ikke hvor mange som bruker mille i emma?

                          Hvis man blar litt i prosjekttrådene så er det en del som har og har hatt disse subbene så jeg er ikke interisert
                          Har som sagt ordnet seg med subber så takk for hjelpen alle sammen

                          Comment


                          • #28
                            Jeg ville kjørt på med Seas Lotus. Jeg skal ha ny "SQ-sub" når økonomien tilsier det, og da skal jeg gå for en 12" Seas Lotus. Eller denne.
                            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                            Comment


                            • #29
                              Morel Elate funker veldig fint i lukket kasse. Ypperlig SQ også, men noen dypbassmonstre er de selvsagt ikke (i likhet med mange andre elementer med SQ-stempelet).

                              Jeg har tilfeldigvis to veldig pent brukte som jeg kan selge for 2600,- pluss frakt. Totalt, altså.

                              Edit: D'oh, så du hadde fått ordnet subwoofere. :P

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Miniboom View Post
                                Morel Elate funker veldig fint i lukket kasse. Ypperlig SQ også, men noen dypbassmonstre er de selvsagt ikke (i likhet med mange andre elementer med SQ-stempelet).

                                Jeg har tilfeldigvis to veldig pent brukte som jeg kan selge for 2600,- pluss frakt. Totalt, altså.

                                Edit: D'oh, så du hadde fått ordnet subwoofere. :P

                                Ja jeg har det, men jeg har ikke fått noen endelig bekreftelse annet en at selgeren skulle sjekke opp med frakt og slikt. Han skulle sende meg en mail i morgen, tror han var u-sikker på hvordan det skulle gjøres siden han er Svensk?

                                Så da tar jeg kontakt med deg hvis det ikke order seg med GTI elementene.
                                Leste på Morel sine hjemmesider at de frarådet folk og bruke lukka kasse, men det er vel som du sier pga mangelen på dyp bass?

                                Er drit lei mye dyp bass nå, har lyst på noe som er behageligt og høre på

                                Comment

                                Working...
                                X