Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hjelp
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Er da vell nok av forståsegpåere der du bor babe89?
Bare å vrikke med rumpa å be om hjelp det hehehe
Leave a comment:
-
hmmm!!! Jeg må vel tenke på det også daOriginally posted by Toby91 View Postflere batterier ville jeg hatt uansett på den monoblokken der.
minimum 2x Odyssey Pc2150s
ellers så ser listen grei ut den men som du selv sier så er vel subbene i minste laget.
er mange merker å velge mellom men vi må nesten få vite hva du vil bruke av plass og penger.
jeg personlig ville også ha spandert på en forsterker på frontsystemet.
vill tro at 2x B2 Audio Hd12 hadde likt den forsterkeren der.
eller kanskje noe fra Ground Zero, Digital Designs eller noe slikt.
men som sagt er vanskelig å finne fram produkter uten å vite hva du vil bruke av penger og hvilke preferanser du har.
Men det koster jo også penger. Jeg vil ha 2 subber. Noe som spiller bra til denne forsterkeren. Maks pris pr subb må bli 9,000kr.
Leave a comment:
-
flere batterier ville jeg hatt uansett på den monoblokken der.
minimum 2x Odyssey Pc2150s
ellers så ser listen grei ut den men som du selv sier så er vel subbene i minste laget.
er mange merker å velge mellom men vi må nesten få vite hva du vil bruke av plass og penger.
jeg personlig ville også ha spandert på en forsterker på frontsystemet.
vill tro at 2x B2 Audio Hd12 hadde likt den forsterkeren der.
eller kanskje noe fra Ground Zero, Digital Designs eller noe slikt.
men som sagt er vanskelig å finne fram produkter uten å vite hva du vil bruke av penger og hvilke preferanser du har.
Leave a comment:
-
Jammen faen da. Jeg er tydeligvis dum jegOriginally posted by Elutstyr.no View PostHvis du ikke fikk BF8701 med 80% rabatt, er det helt høl i hodet spør du meg.
Hvis du har brukt 15k på denne forsterkeren til de subbene har du ikke bare kastet 10 000,- rett ut vinduet, du ville også fått bedre lydkvalitet med en annen og billigere forsterker. F.eks hertz eller focal...
kompisen min som hjelper meg, jobber med det, så han får veldig til rabbater
Har vel brukt rundt 28 tusen til nå
Har vel noe igjen
Leave a comment:
-
hihihihi<3Originally posted by tofter View PostHvis hairtrick er målet er vell ikke Mille serien til hertz veien å gå? Ser heller for meg DD elns... Men ingenting er umulig, sikkert potensiale for mye trykk dem og!
BTW første gang jeg har sett en kontaktannonse på bilstereoforumet
Leave a comment:
-
Det var da voldsomt til sutter på dere da. Jeg er stolt over hva jeg har klart og fått til
Men jeg har nå forstått at det er for små subber, jeg må bytte dem ut da, noen som har noen forslag? jeg har ikke lyst til og ha flere batterier. Har nemlig fått beskjed om at det trengs ved større anlegg. Hvis ikke kunne jeg ødelegge forsterkeren eller noe.
Og når det gjelder forsterkeren, kommer ikke den til og bli bytta ut. Det var vist en veldig bra forsterker, forsto jeg.
Jeg liker det stort jeg vettu. Dere har vel kanskje ikke noe erfaring med store ting forstår jeg
Ja jeg skal ta litt bilder til uka, når vi starter med dette, så skal dere få se det
så koselig at dere er så intreserte
Leave a comment:
-
Joda El, du har et poeng.Originally posted by Elutstyr.no View PostDet jeg mente er at f.eks en hertz hp 2 til ca halve prisen hadde spillt utrolig mye bedre på disse elementene og kostet halvparten...
Hvorfor kjøpe ml 2500 hvis man skal bytte de ut senere? Spesielt når man har ca en evighet med penger å bruke, så er det vel greit å kjøpe noe som man slipper å bytte ut?
Leave a comment:
-
Det jeg mente er at f.eks en hertz hp 2 til ca halve prisen hadde spillt utrolig mye bedre på disse elementene og kostet halvparten...Originally posted by GENEXXA View PostHan sa jo at hun kunne fått samme forsterker billigere. Eller forstod jeg ikke Elutstyr rett her?
Hvorfor kjøpe ml 2500 hvis man skal bytte de ut senere? Spesielt når man har ca en evighet med penger å bruke, så er det vel greit å kjøpe noe som man slipper å bytte ut?
Leave a comment:
-
Han sa jo at hun kunne fått samme forsterker billigere. Eller forstod jeg ikke Elutstyr rett her?
Leave a comment:
-
Jada jada jeg vet.Originally posted by Elutstyr.no View PostHvor mye penger hun hadde til rådighet er spiller vel ingen rolle, selv om man har mye å bruke, betyr det ikke at man trenger å kaste de i søpla vel?
Hun kunne brukt 10 000,- mindre og fått bedre lyd og ekstra penger til styling f.eks.
Men det er nå hennes penger, og med den monoblokka kan hun trygt oppgradere til enda heftigere subber senere...
Leave a comment:

Leave a comment: