Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• GENEXXA
    replied
    http://dreamtm.no/shop/vare.asp?id=2...571&catid=3747

Leave a comment:

• TakeTheTime
    replied
    Originally posted by babe89 View Post
    Ja Men vet ikke hvem
    Hva med Audison?

Leave a comment:

• Akilles
    replied
    Er da vell nok av forståsegpåere der du bor babe89?
    Bare å vrikke med rumpa å be om hjelp det hehehe

Leave a comment:

• Toby91
    replied
    hvor mye er du villig til å bruke av plass da?
    er jo ikke så alt for stor plass i bagasjerommet på en golf 4
    Last edited by Toby91; 20-03-2010, 03:41.

Leave a comment:

• babe89
    replied
    Originally posted by Toby91 View Post
    flere batterier ville jeg hatt uansett på den monoblokken der.
    minimum 2x Odyssey Pc2150s
    ellers så ser listen grei ut den men som du selv sier så er vel subbene i minste laget.

er mange merker å velge mellom men vi må nesten få vite hva du vil bruke av plass og penger.
    jeg personlig ville også ha spandert på en forsterker på frontsystemet.

vill tro at 2x B2 Audio Hd12 hadde likt den forsterkeren der.
    eller kanskje noe fra Ground Zero, Digital Designs eller noe slikt.
    men som sagt er vanskelig å finne fram produkter uten å vite hva du vil bruke av penger og hvilke preferanser du har.
    hmmm!!! Jeg må vel tenke på det også da Men det koster jo også penger. Jeg vil ha 2 subber. Noe som spiller bra til denne forsterkeren. Maks pris pr subb må bli 9,000kr.

Leave a comment:

• babe89
    replied
    Originally posted by Alfert View Post
    Siden målet er å blåse øra av oss , kan det jo være greit og revurdere disse elementene, før du pakker de ut og prøve de.
    Du får nok helt sikkert bytta de inn igjen.

Ellers så har jeg troa på dette jeg.

Leave a comment:

• Toby91
    replied
    flere batterier ville jeg hatt uansett på den monoblokken der.
    minimum 2x Odyssey Pc2150s
    ellers så ser listen grei ut den men som du selv sier så er vel subbene i minste laget.

er mange merker å velge mellom men vi må nesten få vite hva du vil bruke av plass og penger.
    jeg personlig ville også ha spandert på en forsterker på frontsystemet.

vill tro at 2x B2 Audio Hd12 hadde likt den forsterkeren der.
    eller kanskje noe fra Ground Zero, Digital Designs eller noe slikt.
    men som sagt er vanskelig å finne fram produkter uten å vite hva du vil bruke av penger og hvilke preferanser du har.

Leave a comment:

• babe89
    replied
    Originally posted by TakeTheTime View Post
    Men du skal vel ha forsterker til frontsettet også??
    Ja Men vet ikke hvem

Leave a comment:

• babe89
    replied
    Originally posted by Elutstyr.no View Post
    Hvis du ikke fikk BF8701 med 80% rabatt, er det helt høl i hodet spør du meg.

Hvis du har brukt 15k på denne forsterkeren til de subbene har du ikke bare kastet 10 000,- rett ut vinduet, du ville også fått bedre lydkvalitet med en annen og billigere forsterker. F.eks hertz eller focal...
    Jammen faen da. Jeg er tydeligvis dum jeg kompisen min som hjelper meg, jobber med det, så han får veldig til rabbater Har vel brukt rundt 28 tusen til nå Har vel noe igjen

Leave a comment:

• babe89
    replied
    Originally posted by tofter View Post
    Hvis hairtrick er målet er vell ikke Mille serien til hertz veien å gå? Ser heller for meg DD elns... Men ingenting er umulig, sikkert potensiale for mye trykk dem og!

BTW første gang jeg har sett en kontaktannonse på bilstereoforumet
    hihihihi<3

Leave a comment:

• babe89
    replied
    Det var da voldsomt til sutter på dere da. Jeg er stolt over hva jeg har klart og fått til Men jeg har nå forstått at det er for små subber, jeg må bytte dem ut da, noen som har noen forslag? jeg har ikke lyst til og ha flere batterier. Har nemlig fått beskjed om at det trengs ved større anlegg. Hvis ikke kunne jeg ødelegge forsterkeren eller noe.

Og når det gjelder forsterkeren, kommer ikke den til og bli bytta ut. Det var vist en veldig bra forsterker, forsto jeg.
    Jeg liker det stort jeg vettu. Dere har vel kanskje ikke noe erfaring med store ting forstår jeg

Ja jeg skal ta litt bilder til uka, når vi starter med dette, så skal dere få se det så koselig at dere er så intreserte

Leave a comment:

• TakeTheTime
    replied
    Det jeg mente er at f.eks en hertz hp 2 til ca halve prisen hadde spillt utrolig mye bedre på disse elementene og kostet halvparten...

Hvorfor kjøpe ml 2500 hvis man skal bytte de ut senere? Spesielt når man har ca en evighet med penger å bruke, så er det vel greit å kjøpe noe som man slipper å bytte ut?
    Joda El, du har et poeng.

Leave a comment:

• Elutstyr1
    replied
    Originally posted by GENEXXA View Post
    Han sa jo at hun kunne fått samme forsterker billigere. Eller forstod jeg ikke Elutstyr rett her?
    Det jeg mente er at f.eks en hertz hp 2 til ca halve prisen hadde spillt utrolig mye bedre på disse elementene og kostet halvparten...

Hvorfor kjøpe ml 2500 hvis man skal bytte de ut senere? Spesielt når man har ca en evighet med penger å bruke, så er det vel greit å kjøpe noe som man slipper å bytte ut?

Leave a comment:

• GENEXXA
    replied
    Han sa jo at hun kunne fått samme forsterker billigere. Eller forstod jeg ikke Elutstyr rett her?

Leave a comment:

• TakeTheTime
    replied
    Hvor mye penger hun hadde til rådighet er spiller vel ingen rolle, selv om man har mye å bruke, betyr det ikke at man trenger å kaste de i søpla vel?

Hun kunne brukt 10 000,- mindre og fått bedre lyd og ekstra penger til styling f.eks.
    Jada jada jeg vet. Men det er nå hennes penger, og med den monoblokka kan hun trygt oppgradere til enda heftigere subber senere...

Leave a comment:

Working...
X