Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• trustno1
    replied
    siden denne allerede er så off-topic så drister jeg meg til denne

Leave a comment:

• Miniboom
    replied
    Puttar ein mentos oppi naso, og skyljer med Cola Light.

Edit: http://en.wikipedia.org/wiki/Diet_Co...entos_eruption

Leave a comment:

• Dammed
    replied
    Originally posted by Oekern View Post
    Nå håper jeg så inderlig at den profilen og personen er ekte, får det der har jeg lyst til og se!
    +2

Hehe, kaviar opp nesa... Huske å skylle ut med cola og hornsalt da.

Leave a comment:

• Oekern
    replied
    Originally posted by Miniboom View Post
    Om det viser seg at denne jenta er 1) ekte, og 2) ser ut som på bildet og 3) stiller på treff med noen av gutta herfra, skal jeg snorte kaviar og poste video av det. Jeg ser det ikke som veldig sannsynlig at dette var en seriøs greie (fra "henne" i alle fall).
    Nå håper jeg så inderlig at den profilen og personen er ekte, får det der har jeg lyst til og se!

Leave a comment:

• TakeTheTime
    replied
    Originally posted by Miniboom View Post
    Om det viser seg at denne jenta er 1) ekte, og 2) ser ut som på bildet og 3) stiller på treff med noen av gutta herfra, skal jeg snorte kaviar og poste video av det.
    Det er notert!!

Leave a comment:

• Miniboom
    replied
    Om det viser seg at denne jenta er 1) ekte, og 2) ser ut som på bildet og 3) stiller på treff med noen av gutta herfra, skal jeg snorte kaviar og poste video av det. Jeg ser det ikke som veldig sannsynlig at dette var en seriøs greie (fra "henne" i alle fall).

Leave a comment:

• Judys Bilstereo
    replied
    Jeg skal heller bli positivt overraska den dagen det kommer bilder her

Leave a comment:

• Haakon O
    replied
    Jeg venter derimot i spenning Vi må jo få stoppa de frekke kjeftene våre

Leave a comment:

• KnutR
    replied
    Noen som tror vi får bilder her noen gang da? Mista litt trua jeg!

Leave a comment:

• Miniboom
    replied
    Haha, har ikke sett Haakons bilde før nå! Så utrolig genialt! Sånn bukse vil jeg faenmeg ha!

Hadde tatt seg ut om slipset hadde "riktig" lengde, Olav! 10cm slips! Ahaha!

Leave a comment:

• olav
    replied
    Originally posted by GENEXXA View Post
    Dette må være ÅRETS! Ler enda! 5min etter!
    Enig! Slipset er jo alt for langt. Skal ikke det bare gå ned til beltespenna?

Leave a comment:

• GENEXXA
    replied
    Originally posted by Haakon O View Post
    Og her er meg på vei hjem fra skredderen, siden vi ikke poster fake bilder i denne tråden

Dette må være ÅRETS! Ler enda! 5min etter!

Leave a comment:

• J.T.
    replied
    Tror det blir bra når det kommer ut bilder av bilen jeg

Og babe89, du får sortere ut kåthet og desperasjon blant gutta, og heller se på de nyttige tipsene de kommer med

Og, når du kommer på treff blir det vel antageligvis stille av de

Dog, grunnen til mye fleip er vel at det er lite av damene her inne, så det blir vel en form for "lengsel"?

Stå på!

Leave a comment:

• TakeTheTime
    replied
    Originally posted by babe89 View Post
    Da skal jeg dra og se hvordan bilen min har blit, er spent nå ja og det skal bli gåt og få tilbake sin egen bil, er lei denne *lånebilen*
    Så da skal jeg ta noen bilder og legge ut til dere, så kanskje jeg får stoppa de frekke kjeftene deres:P
    Jeg husker ikke hva alt heter jeg da, men skal prøve og komme på det meste, hvis ikke så ser dere det sikkert på bilde, så da vet dere hva det er for noe, hvis derehar peiling da:P
    På de fleste elementer og forsterkere står det nr./type på, så er bare å sjekke egentlig. Gleder meg til å se bilder da...

Leave a comment:

• Stianuno
    replied
    Ler så jeg dør

Leave a comment:

Working...
X