Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hjelp
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ialledager for en tråd! :P
men et lite tips, ikke klin på formye plastikk styling på bilen, ser ALDRI bra ut på vw og audi!
Men ta heller og legg penger i detaljer på bilen, feks sports grill, andre front lykter kansje, annen stuss på potten, øyelokk osv
Leave a comment:
-
Tror han har utviklet sensuelle følelser for deg her Miniboom.
Hadde passet meg hadde jeg vært deg.
Leave a comment:
-
Egentlig så svirrer det jo nok av sånne rundt på gatebiltreffene, bare å huke tak i noen og dra de med ned på emma-standen
Leave a comment:
-
Tror du glemte punkt en, og ikke minst punkt to på lista til miniboomOriginally posted by ugn View PostFolkens, nå må dere pokker i meg få tak i en jente som kan være med på et treff og kalle seg for "babe89 / Silje" !!
Gleder meg i såfall til å se kaviarsnortinga!
Leave a comment:
-
Folkens, nå må dere pokker i meg få tak i en jente som kan være med på et treff og kalle seg for "babe89 / Silje" !!Originally posted by Miniboom View PostOm det viser seg at denne jenta er 1) ekte, og 2) ser ut som på bildet og 3) stiller på treff med noen av gutta herfra, skal jeg snorte kaviar og poste video av det. Jeg ser det ikke som veldig sannsynlig at dette var en seriøs greie (fra "henne" i alle fall).
Gleder meg i såfall til å se kaviarsnortinga!
Leave a comment:
-
Vet ikke hvorfor det er av, noe jeg syns er rart.Originally posted by Regler for innleggHTML kode er Av
Leave a comment:
-
Denne tråden ble født til å være off topic.
Edit: Hvorfor funker ikke embed-greia alltid? :O
http://www.youtube.com/watch?v=wwNxI...eature=related
Leave a comment:

Leave a comment: