Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nyhet fra Ground Zero, Norges billigste enkel din dvd spiller?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Her skjønner jeg ingenting. Tror kanskje to poster ble rotet sammen?

    Hva skjer?

    Comment


    • #32
      Hvis du kikker litt over, så siterte jeg hans innlegg som for øvrig hadde sitert ditt innlegg Post nr 23 i denne tråden...
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

      Comment


      • #33
        Ja, så det nå, var vel en eldre post...

        Comment


        • #34
          Jepp, så den nå nettopp og blir bare helt satt ut av han miniboom. Sorry for at jeg har søplet tråden din. Blir bare veldig irritert når jeg ser hvordan miniboom prøver å motvirke oss selgere. Han vinner vel den dagen det ikke er flere igjen som selger bilstereo i Norge
          Tidligere importør for Digital Designs,
          overtatt av www.dynaBel.no.

          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

          Comment


          • #35
            Jeg prøver å ikke engasjere meg for mye i snakk som ikke er relatert til det forumet her er til og for, men av og til glemmer man seg

            Beklager miniboom om jeg ikke har gitt deg nok kreditt de gangen du har vært positiv til meg og mine produkter :-)

            Bilstereo er en bransje hvor det er stor prutekultur som det ellers er lite av i Norge. Jeg MÅ ikke sitte oppe i de sene nattetimer for å selge til pålegg på skiva, men jeg er iherdig opptatt og interessert i det jeg driver med, og tror de fleste her inne setter pris på at jeg i mitt daglige liv er tilgjengelig nesten 24/7 både her inne og på mail :-)

            Comment


            • #36
              Originally posted by Stianuno View Post
              Ja pixmania har greie kjøpsvilkår

              Men som du skriver så tviler jeg på at det er noe kjemeprodukt...
              De har vell også vært et par ganger på TV2 hjelper deg i det siste så er vell ikke hver gang de kjøpsvilkårene er så bra.
              sigpic

              Comment


              • #37
                nå handler ikke denne tråden om pixmania, men kan jo nevne at visst man søker litt ang erfaringer med dem så finner man fort ut av det kanskje er like greit å handle andre plasser. tror jeg leste en plass at mye/det meste ble sendt ut fra frankrike (?), og har du feil på vare å må sende tilbake så må du dekke alle fraktutgifter selv. såvidt jeg har forstått så fins det ikke noe lager i norge varer blir sendt fra vertfall. jeg hadde uansett styrt unna.

                Comment


                • #38
                  Drar off topicen litt lengre jeg Dama mi kjøpte seg nettopp en nintendo wii black, med en slik wii fit matte fra pix mania.Den kom som avtalt etter noen få dager.Ingen problemer med pixmania her i gården.Aner ikke hvor varene kommer fra,men den nintendoen kom ikke fra Norge i allefall.Var med en adapter slik at man kunne bruke nintendoen i Norske stikk kontakter.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Elutstyr.no View Post
                    Har en av denne liggende i butikken nå. Den er kommet i retur fordi en kunde mente subutgangen ikke fungerte. Har ikke testet den, så det kan hende den funker.

                    Uansett så går denne billig. Kan selge denne ene spilleren til 3500,-

                    Den kjøpes da med denne eventuelle feilen.

                    Man kan f.eks bruke forsterkeren i spilleren til høyttalere og bruke de andre rca utgangene til sub, så er ikke dette noe problem.

                    Eventuelt kan man gi bud. Send meg mail om du er intr.
                    Siden innlegget forsvant litt i mengden, så limer jeg det inn igjen Har altså en slik spiller liggende til kanonpris

                    Ta kontakt :-)

                    Comment

                    Working...
                    X