Announcement

Collapse
No announcement yet.

Koble to aux/phono på en inngang, er det mulig?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Koble to aux/phono på en inngang, er det mulig?

    Heisann.

    Nå står russetiden for dør, og i den annledning har jeg et par spørsmål som jeg håpet dere kunne svare på.

    Vi har et ganske svært anlegg med 2 x 15", 2x 12" og masser av 6x9 og litt småhøytalere. Spilleren vi har er noe som heter Delphi tror jeg. Det som er problemet er at denne spilleren(som alle andre) har en aux inngang(phono-inngang eller hva det heter). På denne inngangen er det koblet en type Megafon, som spiller av lyd på høytalerene. Nå har vi gått til innkjøp av en tv, som vi tenke vi skulle vise musikkvideoer med fra en Playstation 3. Vi hadde tenkt til å koble denne på aux(phono) inngangen, men der er jo allerede megafonen. Det jeg lurte på var om det fantes en type adapter eller liknende som gjorde at vi kunne koble begge to på den samme inngangen, og bare bruke en bryter eller liknende til å bytte mellom disse? I tillegg har spilleren en usb inngang? er det mulig å kjøpe en overgang fra denne til f.eks minijack eller aux?

    Er faktisk ikke helt sikker på om det heter Aux, så correct me if i'm wrong. Er sånn en hvit og en rød kabel. skal koble dette fra playstation og fram til spilleren..

    Håper dere kan svare på dette, for vi vil gjerne ha det i boks må vel være en eller annen måte å få koblet disse to på spilleren uten å måtte ta ut de andre kablene?

    Håper veldig på at noen kan hjelpe meg, for er ikke lenge til første treffet..

  • #2
    Biltema har mye rart! En scart-switch med adaptere på fikser biffen
    Roar Sørlie
    Tlf 90127075
    Strandgata 26; mitt andre hjem :P

    Comment


    • #3
      Får jo ikke koblet scartkabel til cd-spilleren i bilen.. Så da blir vel det utelukket?

      Comment


      • #4
        Ville absolutt gått for en annen spiller. Spleiser dere hele gjengen blir det ikke mye penger på hver
        Tidligere importør for Digital Designs,
        overtatt av www.dynaBel.no.

        Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

        Comment


        • #5
          Originally posted by MiljO View Post
          Får jo ikke koblet scartkabel til cd-spilleren i bilen.. Så da blir vel det utelukket?
          Med adaptere slik at du får rca ut fra scartkontakten går dette fint.
          Jonas Tautra
          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

          Comment


          • #6
            http://www.clasohlson.no/Product/Pro...px?id=68829979

            USB inngangen kan du nok ikke bruke til dette.

            Comment

            Working...
            X