Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp til bilstereokjøp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp til bilstereokjøp

    Hei,
    Lurte på om dette såg greit ut : http://prntscr.com/7df1kh

    Lurer også på om det er slik at jo meir peng du spytter i forsterkeren, jo bedre lyd får du, altså vil forsterkeren har stor betydning for lyden suben gir? Vil man merke stor forskjell mellom 2000, 4000 og 6000?

    Treng eg eit nytt batteri med dette anlegget?

  • #2
    Ser ut som et greit oppsett det der. I det prissjiktet tror jeg ikke du opplever så store variasjoner i lydkvalitet fra sub basert på forsterkervalg. Da har nok god kasse. Nok strøm og kraftig nok forsterker viktigere etter min mening. Legg heller pengene i et godt batteri hvis det du har er litt slitent, det er en god prioritering.
    never enough!

    Comment


    • #3
      Thanks

      Originally posted by bass-freek View Post
      Ser ut som et greit oppsett det der. I det prissjiktet tror jeg ikke du opplever så store variasjoner i lydkvalitet fra sub basert på forsterkervalg. Da har nok god kasse. Nok strøm og kraftig nok forsterker viktigere etter min mening. Legg heller pengene i et godt batteri hvis det du har er litt slitent, det er en god prioritering.
      Takker for hjelpa !

      Ser frem til å få kjøpt meg noe. Det orginale som står i bilen (inkludert 6x9 BOSS, som er..boss) gir ganske flat og dårlig lyd.

      Har eit spørsmål til:
      Om man ser på oppsettet mitt slik det er nå ser du ein forsterker nr.2 som eg hovudsakleg tenkte å bruke på 6x9 høytalerene. Om eg ikkje kobler den opp, spiller musikk for å så koble den opp med forsterker og spille av musikk, vil hvem som helst, til og med meg høre forskjell? Og hører man kun forskjell når man stiller volumet "høyt nok"?

      Comment

      Working...
      X