Announcement

Collapse
No announcement yet.

Store kabler.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Store kabler.

    Hvor får man kjøpt fete kabler og kabelsko (70-95mm2 +++)
    Øyvind Kalbækken

    Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

  • #2
    Kabler tilegna bilstereo av den dimensjonen tror jeg ikke det er lett å få tak i, men jeg vet Würt i alle fall har sveisekabel i de dimensjonene.
    Ville det ikke vært enklere å legge flere lengder med tynnere kabel i stede? Blir ikke så lett å ha med å gjøre når den skal være så tykk.
    Marius

    Comment


    • #3
      Jeg vil heller anbefale deg å kjøpe 2 stk. 50mm2 å trekke gjennom bilen, blir ikke helt lett å "manøvrere" den der 95mm2 kabeln, du kan jo stikke innom en jernvarehandel å spørre om de har 100mm2 stålwire, så kan du prøve å bøye på den:P
      Volvo 850 GLT FTW
      Vidar Klavenes

      Comment


      • #4
        Originally posted by nazqul View Post
        Jeg vil heller anbefale deg å kjøpe 2 stk. 50mm2 å trekke gjennom bilen, blir ikke helt lett å "manøvrere" den der 95mm2 kabeln, du kan jo stikke innom en jernvarehandel å spørre om de har 100mm2 stålwire, så kan du prøve å bøye på den:P
        Er enig med anbefallingen din at 2stk 50mm2 er en bedre løsning, men å sammenligne kobber med stål er jo virkelig en smart sammenligning
        sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
        IceAudio - Bilringen AS - inakustik

        Comment


        • #5
          hehe, jo det er sant. men d skal litt til før å manøvrere den kabeln.

          Du skal ha noen exstra batteri der også ja. den kommer til å kreve sine kroner
          Volvo 850 GLT FTW
          Vidar Klavenes

          Comment


          • #6
            kabel vertfall http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=5179&pk=729

            Comment


            • #7
              kk, det er vell ikke så vanskelig egentlig å fixe en sann kabel, før d e jo bare vell 1m fra de andre batterian dine, før det er vell nok med 25mm2 fra hoved batteri til extra batteriene dine.
              Volvo 850 GLT FTW
              Vidar Klavenes

              Comment

              Working...
              X