Announcement

Collapse
No announcement yet.

Valg av cd-spiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Valg av cd-spiller

    Sitter i disse dager og vurderer om jeg skal beholde cd-spilleren jeg har, en Pioneer P880PRS (US-style) eller om jeg skal satse på en MVH-8300BT.

    For de av dere som ikke vet hva som er forskjellen, så har ikke 8300 cd-spiller eller IP-BUS inngang. Men den har derimot USB-inngang, jack-inngang og SD-kort leser i front. Og norsk radio.
    8-bånds equalizer mot 16-bånds på P880PRS.. Begge har vel forøvrig 1-bit DAC av samme produsent (?), så tror de er gode på digital-musikk..

    Tanken min er at jeg kommer til å bruke SD-kort da den ligger gjemt bak fronten, i stedet for USB som blir stikkendes utafor og det synes ikke jeg ser noe pent ut.. Mens P880PRS ikke har USB-inngang i det hele tatt.. Men jeg har iPod-adapteret til den, men da må jeg handle inn en ipod..

    Hovedgrunnen til at jeg sikler på 8300bt må vel nesten bli designet.. Og at det er mulighet for å sette opp blåtann mot telefonen og bruke det i bilen og anlegget i bilen. Noen som jeg kjenner godt at jeg trenger..

    Noen spesielle grunner til at jeg bør velge den ene over den andre? Eller er dette ett luksusproblem?...


    *edit: ignorer forøvrig det jeg har skrevet i signaturen min, har ikke bestemt meg om den spilleren skal inn eller ikke.. men resten skal inn!
    Mvh Michael
    ---------
    Volvo V40 Prosjekt
Working...
X