Announcement

Collapse
No announcement yet.

Earthquake...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Earthquake...

    Hei, har lest ganske mye her på forume nå og har ikke sett noen nevne subbene fra Earthquake enda, vet ikke om det bare er meg som ikke har lest nokk, men noen her som har erfaring med elementer derifra? Ser at di selger noen brutale monster!
    It`s the silence between the notes that makes the music

  • #2
    enseste erfaring eg har er med er å hørt kompis sine 2 x 15" av litt eldre type, men disse spillte vertfall bra, han skal nå gå over til XXX som er vist de grommeste av earthquake.

    Comment


    • #3
      hooles er vell det gromeste earthquake har?

      Comment


      • #4
        Originally posted by Alex s View Post
        hooles er vell det gromeste earthquake har?
        søkte litt på google , hmm virker som hooles har tatt over navnet XXX? ellers er jeg ikke helt oppdatert,, elementa var vertfall like etter det jeg husker.
        EDIT: Jeg tenkte feil! er jo soundstream som har XXX!! og ikke earthquake!
        http://slumz.boxden.com/f22/kicker-v...es-spl-771518/




        12" hooles


        lyst på!!...
        Last edited by Terranoise; 17-10-2010, 17:05.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Fasefeil kjo og hei View Post
          søkte litt på google , hmm virker som hooles har tatt over navnet XXX? ellers er jeg ikke helt oppdatert,, elementa var vertfall like etter det jeg husker.
          EDIT: Jeg tenkte feil! er jo soundstream som har XXX!! og ikke earthquake!
          http://slumz.boxden.com/f22/kicker-v...es-spl-771518/




          12" hooles


          lyst på!!...
          hooles er noen syke jævlær, å dyre, veit de selger de på pimpjuiced.com

          Comment


          • #6
            stemmer det du, 22.900,- for en 15" feks... gromme saker

            http://pimpjuiced.com/shop/index.php...dex&cPath=2_93
            Last edited by Terranoise; 17-10-2010, 17:19.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Fasefeil kjo og hei View Post
              stemmer det du, 22.900,- for en 15" feks... gromme saker

              http://pimpjuiced.com/shop/index.php...dex&cPath=2_93
              15 veier 51 kilo er sikert greit med krutt i den:P

              Comment


              • #8
                Engen Audio og Kickstart.no selger Earthquake ihvertfall.

                Har kun testet TremorX 12" selv, helt greie men mer for pengene omkring.

                En kamerat har DBXi15D men med alt for liten forsterker og ferdigkasse som ikke er tilpasset elementet på noen måte, så har ikke engang prøvd å få noe inntrykk der..

                Solgte de ikke en 10" bandpass kasse for mange år siden som ga sykt trykk for pengene?

                Comment


                • #9
                  Holees både i 12" og 15" på lager ;-)
                  Truls E. Eriksson
                  Truls@Kickstart.no
                  www.Kickstart.no

                  Norsk Importør av: Earthquake, XScorpion, FLI og VIBE Audio
                  Forhandler av: Odyssey, Optima og Sony

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Kickstart View Post
                    Holees både i 12" og 15" på lager ;-)

                    Har tenk og bytte ut DD subben min nå og disse Earthquake subbene er jo noen skikkelige monstre
                    Kult og se at dere har disse på lager !!!!!
                    Hvilke forsterkere anbefaler du til og drve 1 stk HoLeeS 15" da?
                    Er jo dobbel 1 ohm denne her så blir jo 0.5 ohm eller 2 ohm last da. Så blir kun aktuelt og kjøre denne i 2 ohm for min del da jeg ikke skal bruke den til DB Drag konkurranser men til daglig musikkbruk.
                    Last edited by Didrik Desibel; 05-02-2012, 18:18.
                    1 stk Rockford Fosgate T15KW - 2 stk Alpine PDX-4.150 - 2 stk Earthquake Holees 15 - 2 par Alpine SPX-17PRO - Pioneer DEX P99RS - 4 stk 350A Excessive Amperage - 12 stk Ritar RA12-200D

                    Comment


                    • #11
                      Noen andre som vet ?
                      1 stk Rockford Fosgate T15KW - 2 stk Alpine PDX-4.150 - 2 stk Earthquake Holees 15 - 2 par Alpine SPX-17PRO - Pioneer DEX P99RS - 4 stk 350A Excessive Amperage - 12 stk Ritar RA12-200D

                      Comment


                      • #12
                        Hei

                        Beklager sent svar, vi er ikke så flinke å besøke denne siden som vi burde være.

                        Earthquake har to alternativer 2x PH10.000 eller 1x PH20.000.

                        2x PH10.000 har vi på lager, og Holees både i 12" og 15"

                        Ta gjerne kontakt med oss på post@kickstart.no for en nærmere prat om dette er aktuelt ;-)
                        Truls E. Eriksson
                        Truls@Kickstart.no
                        www.Kickstart.no

                        Norsk Importør av: Earthquake, XScorpion, FLI og VIBE Audio
                        Forhandler av: Odyssey, Optima og Sony

                        Comment


                        • #13
                          Hei ja, syntes ikke dere var seine med og svare. Men ja, dere burde være her inne litt oftere ser det ut til. 5 meldinger på drøye 4 år hehe..... ikke mest aktivitet nei.
                          Da er det notert Truls, kontakter deg om det blir aktuelt vettu
                          1 stk Rockford Fosgate T15KW - 2 stk Alpine PDX-4.150 - 2 stk Earthquake Holees 15 - 2 par Alpine SPX-17PRO - Pioneer DEX P99RS - 4 stk 350A Excessive Amperage - 12 stk Ritar RA12-200D

                          Comment

                          Working...
                          X