Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilken subwoofer til BMW 325 Coupe?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    for å få fult utbytte av den eventuelle forsterkeren/e du skal bruke så må du vite at det går fort mye penger på batterier kabler og slikt koplings materiell, og om du skal ha stor forsterker så kan det være greit å ha en litt stor dynamo å.
    bare i strøm så er du fort oppe i 6-7-8-9-10000kr

    her er noen merker jeg ville kikket på når det gjelder valg av sub: Spl dynamics, RE Audio, DDaudio,B2 audio, Focus acoustics, Audio pulse........

    du kan jo også vurdere 2*12" isteden for en 15?

    når det gjelder monoblokk så burde du kikke litt på siden til dynabel! de har noen flotte forsterkere til en ganske ok pris! eller så kan jo LIB sim monoblokk være en mulighet.
    alt avhenger av hvem sub du vil ha og hva slags kasse du skal bygge deg

    men smaken er som baken
    Daniel s.h
    200sx s13
    200sx s14a
    volvo 240 stasj

    Comment


    • #32
      Har nå slått isammen begge trådene dine!
      Hold deg til en tråd når det gjelder bassløsning i bilen din.
      Runar E. Olsen ~ Moderator
      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

      Comment


      • #33
        Originally posted by GENEXXA View Post
        Har nå slått isammen begge trådene dine!
        Hold deg til en tråd når det gjelder bassløsning i bilen din.
        ble litt ryddigere nå ja youre the man! :P
        Daniel s.h
        200sx s13
        200sx s14a
        volvo 240 stasj

        Comment


        • #34
          takk for svar, da får jeg kikke litt ja, skal holde meg til en

          Comment


          • #35
            Originally posted by clown View Post
            takk for svar, da får jeg kikke litt ja, skal holde meg til en
            Hvis du sender meg en pm med telefonnummeret ditt så skal jeg ringe deg i morgen så du får litt hjelp

            Mye enklere enn å sitte å skrive på nettet

            Comment


            • #36
              Subber som skal trøkke bra på en større monoblokk?

              Da har jeg 2 dB modifiserte HD12 woofere som har dobbel 1 ohm spole som jeg kan selge deg til en rimelig pris. Impedansen på elementene gjør at du da får lastet ned forsterkeren i 1 ohm og får da mest mulig effekt ut.
              Samtidig trenger disse ikke så svære kasser for å kunne levere rikelig med trøkk. Og elementet funker også bra i bandpass.



              Du kan jo ta en titt på hva "lillebror" ac12 klarer i en Honda CR-V med "kun" 1000 watt.

              http://www.youtube.com/watch?v=__1-F...os=AllVQipLH3c
              Mvh
              J. Holm
              www.b2audio.com
              http://facebook.com/b2audio

              Comment


              • #37
                Originally posted by rexxx View Post

                jeg sier ikke at jeg kan mere en deg stianuno! for det vet jeg godt at jeg ikke kan.

                Å nei det var ikke slik ment, virkelig ikke! jeg har ikke mye peil på den subben jeg heller, men har en hvis aning om hva det måtte koste å bygge et anlegg runt et slikt element.
                Trasi om man skulle anbefalt alle å bruke google
                Hadde han spurt om kassevolum til en pioneer jalla3004db så hedde jeg skjønt at du anbefaler google

                Hvis du ser vekk fra sub kostnaden så tror jeg man kommer et godt stykke med 30000-40000.

                Comment


                • #38
                  Ser veldig bra ut på simulering også.

                  Originally posted by Dammed View Post
                  Syns min pioneer 400W rms subwoofer dunka greit, ikke den beste lyden, men for prisen så er den absolutt ikke det værste jeg har hørt.

                  Personlig så hadde jeg ikke kjøpt Pioneer hvis jeg skulle kjøpt dem nye, pga for prisen så får du bedre subwoofere. GZ er f.eks. et mye bedre valg, bra sub for penga.

                  En slik hadde jeg gått for hadde jeg vært deg: http://www.elutstyr.no/product_info....roducts_id=458
                  Jeg er ikke den med lengst fartstid i simulering av kasser og elementer, men Hydrogen seien til GZ ser veldig bra ut, noe av det bedre man kan kjøpe for den prisen.

                  Comment

                  Working...
                  X