Announcement

Collapse
No announcement yet.

DD vs dynabel ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Det er jo litt vanskelig og bygge en optimal kasse uten de små paramtrene da Henrik.

    Og DDbox skal jo være "optimal" til alle DD slik jeg har lest på soundpressure.com.
    Runar E. Olsen ~ Moderator
    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

    Comment


    • #17
      Men det stemmer ikke. Det er en god kasse, men du skjønner vel helt sikkert selv at det ikke går an at kun EN kasse kan være OPTIMAL for tre helt forskjellige elementer (500-serien, 1500-serien og 2500-serien), hvorav 2500 serien er et renspikket SQ element

      DD1515 bør ha rundt 140 liter tunet til rundt 32hz for å spille helt vilt. Når DDBox15 er 100 liter tunet til 40hz er det en vesentlig forskjell men den gir veldig god lyd til å være en fabrikantkasse men ikke noe mer

      Dem kunne selvsagt laget kassen på 140 liter og dem vet jo at det er da den spiller "best" men grunnen til at den er på 100 liter er fordi 140 liter er det ikke alle som har plass til eller ønsker å bruke av plassen sin

      EDIT: Tror nesten du må vise meg hvor det står at DDBox er optimal for ALLE DD subber, for det har ikke jeg sett før. Har sett at det står den er god til 500/1500/2500 serien men ikke at den er god/optimal til 3500/9500 serien. For det er såpass dyre elementer at om man da bruker DDBox har man tappet seg selv unødvendig for mye penger
      Last edited by DD-Henrik; 13-06-2010, 16:25.
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

      Comment


      • #18
        Originally posted by Joakim View Post
        Forsterkeren du linker til er desverre utsolgt hos oss for øyeblikket, men kommer inn igjen om litt.

        Send meg en mail på js@dynabel.no eller ring på 22658070 til uken, så skal vi se om vi kan finne på noe lurt..
        Vi har den på lager enda :-)

        Comment


        • #19
          kan du ikke komme med en pakke pris på 2 forsterkere og 2 dd subber
          Besøk vår nettside www.Eikensbilstereo.no

          Comment


          • #20
            Legg inn en bestilling på forsterkeren, og skriv du ønsker tilbud i kommentarfeltet under bestillingen. Skriv hvilke subber du ønsker tilbud på, så velger du betaling med nettbank, så sender jeg deg et tilbud på mail.

            Selvfølgelig 100% uforpliktende.

            Comment


            • #21
              done
              Besøk vår nettside www.Eikensbilstereo.no

              Comment

              Working...
              X