Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mai-konkurranse, vinn Alpine spiller!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mai-konkurranse, vinn Alpine spiller!

    Sommeren nærmer seg og vi kjører ny konkurranse!

    Alle som skriver en produktomtale fra i dag og ut mai, er med i trekningen av en Alpine spiller med USB, i-phone og ipod støtte:
    http://www.elutstyr.no/product_info....om=konkurranse

    For å skrive inn en omtale, gå på www.elutstyr.no og søk frem et produkt du har handlet. Man kan skrive så mange omtaler man vil, og dermed øke vinnersjansene sine!

    Man trenger ikke ha handlet produktet med oss for å skrive en omtale. Trykk på "Skriv en omtale" nederst på produktsiden. Omtaler skal omhandle produktet, og eventuell uforutsett lang leveringstid, defekt produkt pga postgang etc. har INGEN ting med selve produktet å gjøre.

  • #2
    dere tror ikke dette vil skape masse falske omtaler fra folk som har lyst på en Alpine spiller?
    Mvh. Damir

    Comment


    • #3
      Dammed got a point there.

      Skulle heller vært slik at man måtte har kjøpt det produktet hos Elutstyr man lager omtale om.
      Runar E. Olsen ~ Moderator
      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

      Comment


      • #4
        Den er jeg enig i og, men jeg antar at Elutstyr tar seg retten til og ikke la hva som helst stå der heller under omtaler og dermed vil fjerne svada
        VW Corrado - Prosjekt bil
        Mitsubushi Lancer - Bruksbil
        It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
        I´m BANKRUPT - A G60 owner

        Comment


        • #5
          jeg personlig får vel bli med på denne, sier ikke neitakk til grattis spiller så :P hehe

          men enig med som folk sier at stor kjangs får mye svada i noen av de anmeldelsene
          '97 VW Caravelle 2,4d
          Alpine | Dynabel | Installbay

          Bilstereoprojekt | Generelt resten av bilen

          Comment


          • #6
            Det er ingenting som tyder på det foreløpig, og vi sjekker anmeldelsene.

            Jeg burde kanskje ikkje laget innlegg her, for normalt sender vi bare ut som nyhetsbrev, og da er det jo bare kundene som er registrert som får være med. Jeg tenkte vel at flere skulle få muligheten til å være med i konkurransen. Det er selfølgelig uheldig om vi får falske produktanmeldelser, men vi er nok i såfall ikke den eneste på nettet tror jeg.

            Det er uansett vanskelig å forandre reglene nå som vi har sendt ut 3000 mailer, så det får gå for denne gang. Så får vi gjøre det annerledes neste gang

            Comment


            • #7
              har værtfal fått skrevet noen produktanmeldelser av noen av produktene jeg har testet nå
              '97 VW Caravelle 2,4d
              Alpine | Dynabel | Installbay

              Bilstereoprojekt | Generelt resten av bilen

              Comment

              Working...
              X