Announcement

Collapse
No announcement yet.

Få original forsterker til å virke med Pioneer-spiller i Audi A4 (B7)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Få original forsterker til å virke med Pioneer-spiller i Audi A4 (B7)

    Hei. Jeg kjøpte for en måneds tid siden en Audi A4 B7, 2005-modell. Her følgte det med en original Audi Concert 2 radio, som er totalt ubrukelig så lenge man ikke kun har planer om å høre på fm-radio og musikk CDer.

    Det var ikke bare bare å få skiftet ut original radioen med en Pioneer-variant, for først måtte jeg ha et multifunskjonsadapter, dvs et som omgår canbus-systemet i bilen og gir strøm til bilradioen. Adapteret jeg bestillte var et Connects2 CTSAD003.2.

    Problemet er bare det nå, at den såkalte system remote control/amp remote ledningen på dette adapteret ikke følger de andre ledningene og går til enden av denne koblingen, dvs til bilradioen. Den har åpen ende. Her må jeg altså lage egen kobling, slik at amp remote får videre til bilradio. Pioneer radioen har en egen iso-ledning som deres radioer bruker, som gjør at de to utgangene til mini iso blir omgjort til en inngang til Pioneer-spilleren.

    Hva trenger jeg av deler for å lage en "sluttet krets" til bilradio her? Jeg ser at det er mange forskjellige deler til ledninger hos Bilstereosenteret, så jeg lurer bare på hva som trengs i mitt tilfelle av deler.
Working...
X