Announcement

Collapse
No announcement yet.

hansi_199

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hansi_199

    Kjøpte en SS Reference R1 12" av han. Møtte meg på lillestrøm, og suben var som beskrevet! slo også av en hyggelig prat med han Anbefales!
    Last edited by GENEXXA; 04-07-2010, 15:37.

  • #2
    hansi_199

    kjøpte soundstream picasso og class a 10.2 av denne karen for avtalt sum. skulle sendes i oppkrav. 2 uker etterpå fortsatt ikke motatt noen forsterkere. kontaktet fyren nesten daglig, men noe sporingsnummer kunne jeg ikke få. påstod dem hadde forsvunnet i posten. har selv jobbet i posten så alt med sporingsnummer kan spores! evt så er posten erstatningspliktige! tar forresten 2 døgn normal postgange å sende fra ham til meg.

    en bekjent av meg kontaktet han å spurte om han om han fremdeles hadde dem, da hadde han solgt dem til en fyr for en annen sum enn jeg og han avtalte. tviler vel egentlig på at fyren har 2x ss picasso og 2x ss class a 10.2 inne samtidig.

    dette er useriøst og anbefaler ham ikke på noen som helst måte, uansett hvor mye fett ustyr han har til en billig penge!
    Last edited by GENEXXA; 01-07-2010, 20:28.

    Comment


    • #3
      Dette vil jeg motsi. Har handlet en SS Reference R1 av han. Vi avtalte og møte på Lillestrøm, og der møtte han opp til avtalt tid og sted. Fikk subben i stand som var beskrevet, så jeg har hvertfall ikke noe og utsette.

      Mulig jeg hadde flaks?

      Comment


      • #4
        Kjøpte 2 Earthquake Subzero av ham. Tok ham sikkert en uke å poste det.. fikk beskjed om at det var borte i posten, og sporingsnummer kunne jeg heller ikke få. Useriøs selger.
        98' Audi A4
        Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

        Comment


        • #5
          En kompis av meg kjøpte nylig 2 stk utopia 13" av han,og salget gikk som avtalt,selv om han var sykemeldt!!!
          Han sendte faktisk dama si får og møte oss i strømmen med basserne...bra pris og tilstanden på de var strøkent som han lovte!
          Bra selger er min erfaring!!!!!!!

          Comment


          • #6
            Hansi-199 ++++

            KJøpte en forsterker av Hansi i dag. Til avtalt tid dukket det opp en ung herremann med forsterker i god stand, lang prat, og en liten lytt på bilen hans. Anbefales.
            Mathias.... Soundman is alive
            Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
            Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear

            Comment


            • #7
              Hansi er til å anbefale Har kjøpt en del av denne karen. Alt har vært i bra tilstand. Han har hjulpet meg også med mangen gode råd osv når det gjelder bilstereo. Har f.eks kjøpt 2stk SS R1,2sett audiobahn komponent sett,monoblokk og nok en gang har eg nettopp bestilt 2stk SS tsq og 2stk xelent tx300a monoblokker og er stor fornøyd med alt eg har kjøpt og denne karen. Han gir gode priser på alt. Så han er til å Anbefales

              Comment


              • #8
                Positiv tilbakemelding fra meg! Tross i sen postgang like før jul kom da de respektive komponentene frem relativt hurtig!
                Terje Lie
                99 53 66 00
                terje_lie@yahoo.no

                Comment


                • #9
                  Absolutt positiv tilbakemelding fra meg også!
                  Veldig hyggelig kar og ryddig gjennomført handel!
                  [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                  [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                  [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                  Comment


                  • #10
                    Nononono... Dårlig erfaring nå... Hadde positiv feeling før dette skjedde...

                    Avtalte å møte han i Lillestrøm etter AC/DC konsterten.. Da tok han ikke telefon eller svarte på melding...
                    Fikk svar dagen etterat han sov.. Litt irritert, men alle kan sovne..
                    Sendte noen meldinger om at vi skulle møtes dagen etter.. Har ikke hørt noe og fikk heller ikke svar på de meldingene jeg sendte på torsdag...
                    Da begynner et nytt prosjekt!

                    Comment


                    • #11
                      jeg kommer ikke til å handle noe av han!

                      etter avtale så skulle vi treffes på Gardermoen ettersom jeg ikke bor så langt unna. jeg skulle ringe da jeg var der, og dette ble gjort, men ingen tok tlf så jeg ventet en stund og ringte opp igjen men til ingen nytte. sendte også sms om at han kunne ta kontakt senere på dagen eller dagen etter om det hadde kommet noe uforutsett. men verken sett eller hørt noe så da betegner jeg det som USERIØST!

                      kan alltid komme noe i veien, men da koster det så lite å gi beskjed.

                      så jeg vil IKKE anbefale å handle av han i det hele tatt, og jeg er ikke alene om å mene det samme ser det ut til............
                      Last edited by Tufte; 25-04-2009, 21:49.
                      Mvh
                      Tufte's hotline

                      Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

                      Comment


                      • #12
                        Kan slenge meg på her jeg og, for 2 uker siden overførte jeg penger for en human reign forsterker, og har fortsatt ikke fått varen eller sporings nr, Første uken var det ikke noe svar og få, fikk en melding lørdag om at han hadde hatt noe problemer men lovde og sende iløpet av dagen, har fortsatt ikke fått sproringsnr og tar 2-3 dager mellom hver gang han svarer på sms osv. Så negativ opplevelse så langt her

                        Comment


                        • #13
                          enda en erfaring med denne "svindleren". er en liten stund siden nå og jeg burde sjekket 100% da jeg fikk varene. byttet en ny sub mot en forsterker og delefilter som visstok skulle funke som nytt og forsterkeren var strøken. vel, forsterkeren var voldtatt og så ikke ut. LANGT ifra strøken. unnskyldte seg med at den var strøken i forhold til alder. noe av det dummeste jeg har hørt! er den strøken så er den strøken, uansett alder! fikk solgt den til en som var interessert og ikke brydde seg om utseende.

                          delefilteret sjekket jeg såvidt. kjørte det kun på frontkanalene og det var lyd. nå viser det seg det kun funker i mono 2veis, funker ikke i 3veis. er ett aktivt delefilter.

                          begynner vel å bli såpass mye svindel og lureri fra denne mannen at folk burde styre glatt unna!. ser ut som det er oss som har fått/skal få tilsendt varer som har vert mest utsatt. tror han skal vere jævli glad han bor langt unna meg!!!

                          er vel påtide denne mannen blir satt i Samletråd for Dårlige selgere/kjøpere??

                          Comment


                          • #14
                            Har nettopp handlet et komponentsett av hansi_199 nå, og føler meg meget fornøyd. Settet var akkurat som beskrevet, i tillegg fikk jeg det til en god pris. Kanskje ikke verdens kjappeste til å svare på pm's, men skjønte det var noe husoppussing elns så det er forståelig.

                            Ser det er mye negativ feedback her, men kanskje en del kunne vært unngått hvis en er tålmodig, og litt forsiktig med å forskuddsbetale.
                            Bmw e34 520:
                            Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

                            Comment


                            • #15
                              Jeg har kjøpt en del av Hansi_199 gjennom tiden..
                              *Soundstream Human Regin 4 (2stk - gamle typen) , Da Vinci , Alpine F#1 (DVI-9990 + PXI-H990) , Sony XDP-4000x for å nevne noe og har kun vært fornøyd med varene - ikke vært noe tull med dem.

                              Vi har alltid kunne møttes på et sted og gjort handlen helt greit uten noen form for problemer.

                              Så derfor kjenner jeg meg ikke helt i alle disse div. negativ feedback her! Men jeg skal ikke utale meg om hans andre kjøp / salg da ikke her kjennskap til det.

                              Med hansi_199 , så MÅ du bare ha bitte litt tålmodig som tofter sier..
                              Last edited by Soundboy; 11-03-2010, 18:15.

                              Comment

                              Working...
                              X