Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hugo`s Corolla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    lurer på korleis eg skal "fylle" dette hull rommet , det er jo en god del.
    byggskum?????



    det er jo fult i profiler i alle retninger...



    her ca blir høgtaler

    Comment


    • #17
      no er alle deler til forsterker i box så no er det tutt og kjør i klasse "A".
      her er bilder av trm6 med vifter som skal på eine enden av forsterkeren.






      kom gjerne med kommentarer, spes. med anbefalinger på dør monteringa
      der er eg usikker korleis eg skal angripe saken

      Comment


      • #18
        treig som f#¤& med å legge ut bilder ol.
        dørene er ferdige, må desverre av igjen med dørtrekket pga resonans , trulig dei stål stengene som er til opning låsing ol.

        diskanter montert i dashbord. bagasjerom er ferdig for no,
        må desverre selge vrx , slik at eg får råd til å kjøpe meg ne 4 kanaler.
        sub forsterkeren, en gammel dls sak, har begynt å takke for seg
        og penger vekser ikke på tre for min del no desverre.
        så 100% ferdig stilling av bagasjerom blir ikke endå.

        suben skal trulig byttast til en bassrefleks sub ifra focal. faktisk den eg hadde i gamle bilen min
        altid likt den suben og ikke funne verdige kandidater endå

        dørene vart laga til med litt tjukke kryssfinner plater , spacing på baksida med mdf biter, mdf ring på framsida.

        festa braketen på døra og hadde i støpeplast, pussa til kanter ol. og trekte med stoff, og monterte med høgtaler , blei ganske bra og fargen på stoffet er nesten det samme som originalt i bilen.

        arbeider no med innstilling av frontsettet ( tråd i generell prat)
        då eg ska av med dørtrekket skal eg og lage litt større hull i sjølve døra bak høgtalleren









        er egentli ganske fornøgd med resultatet , då eg aldri har gjort noke slikt før
        og døra ikke har høgtalera originalt.
        og er ikke den med størst finger ferdigheta

        Comment


        • #19
          glømte jo selfølgelig vippe funksjonen på photbucket, så ved "kink" i nakken ol. pga bilda mine på høgkant så
          vennligst ta kontak slik at eg får sendt naboen (fysoterapaut) til å hjelpe deg hehe

          Comment


          • #20
            diskanten er blitt flytta til døra




            vrx er bytta ut med lrx4.5 , då det tok mindre plass og sub forsterkeren var begynt å fuske



            begynner å ligne på noke no, er litt justering også er det fjerning av en liten resonans i døra så er eg ferdig

            Comment

            Working...
            X