Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hifonic's prosjekter - Volvo comeback ft. DovreGubben

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by dynabelgolfen View Post
    D og spille over 154 er vel ikke så høyt med 4x15", MEN og spille det ved 40hz er sinnsykt!
    154 er ikke høyt? hmm.. da lærte jeg no nytt i dag også
    Reinhardt

    Comment


    • Originally posted by vwboy View Post
      154 er ikke høyt? hmm.. da lærte jeg no nytt i dag også
      Høyt er det ja, men det er ikke så voldsomt høyt med 4x15" med mye power. Men det jeg ville få frem er at det er veldig høyt med så lav hz.
      Jon Ola, team dynabel
      78 mod golf1 db-bil
      92 mod golf3 bruks bil

      Comment


      • Originally posted by dynabelgolfen View Post
        Høyt er det ja, men det er ikke så voldsomt høyt med 4x15" med mye power. Men det jeg ville få frem er at det er veldig høyt med så lav hz.
        jada regna med det, kunne bare ikke dy meg hehe... 154 er nå å blir bra høyt uansett åssen vi ser det

        Får håpe det blir skikk på elementene igjen Hifonic!!
        Reinhardt

        Comment


        • Shit happens... det kommer sikkert flere sjanser til å banke Finnene...
          TEAM RE-LOUD
          Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
          2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

          Comment


          • Originally posted by re-load View Post
            Shit happens... det kommer sikkert flere sjanser til å banke Finnene...
            Jah, det gjør nok det

            Og jeg spilte nærmere 156 enn 154 etter intens jakt på dB i Finland. Og da gikk det såvidt 7kw effekt inn på subbene. Så vil påstå kassa er ganske effektiv ved lave frekvenser
            Jonas Tautra
            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

            Comment


            • Jaja, i dag er det rekoning for alle penga. Konkurranse i morgen Blir ikke tid til testing kjenner jeg
              Jonas Tautra
              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

              Comment


              • an blei bra med nye lefser paa den bilen din
                øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

                Comment


                • Fiat Punto har mest sannsynlig verdens sterkeste bunnpanne! Var i Hammerfest å arrangerte dB drag og bunnpanna tar i om sporene i asfalten blir for dype.. Er ca 3-4cm til bunnpanna fra bakken. Så her må enten bil heises eller så så må motorfester modifiseres slik at motoren kommer høyere.

                  Men uansett.. Subbene ble limt sammen i full fart samtidig med alle forberedelsene til konkurransen. Første test ble gjort på konkurransen ved å kjøre et mini street show spl run. Resultatet ble 145 og noe. I bass race spilte jeg 149,2 i hver runde. Og dette med et element som rett og slett var skjevt

                  Ellers må jeg virkelig skryte av nivået i Hammerfest! Om jeg husker rett var det bare to biler under 140 dB og en av de rett under. Og to damer også som beggespilte høyt! Morsom konkurranse tross typisk Hammerfest vær

                  Tok også et bilde ved siden av en nyere type Punto som var lav i ræva pga bagasje
                  Jonas Tautra
                  - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                  Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                  Comment


                  • Imponerende bygge dette. Har fulgt med fra starten, og må si meg mektig imponert. Keep up
                    Sture Vedal

                    Comment


                    • 149,2 i bassrace er sånn passe ja regner med du satt inni bilen seff....

                      Comment


                      • Originally posted by Techpoint View Post
                        149,2 i bassrace er sånn passe ja regner med du satt inni bilen seff....
                        Burde klare såpass da
                        Jeg har jo klart 148,0 nå med Street C bil...

                        Comment


                        • Originally posted by Hifonic View Post
                          ... og bunnpanna tar i om sporene i asfalten blir for dype.. Er ca 3-4cm til bunnpanna fra bakken. Så her må enten bil heises eller så så må motorfester modifiseres slik at motoren kommer høyere...
                          Så lav bil hadde funket MEGET dårlig med de veiene som er rundt her jeg bor...
                          Tøft var det jo likevel da, spesielt sammelignet med den andre Puntoen

                          Comment


                          • Originally posted by Techpoint View Post
                            149,2 i bassrace er sånn passe ja regner med du satt inni bilen seff....
                            klarer nok endel mer enn det også, men en sub var ikke i drift.. Burpa 152,8 med tre subber og tre forsterkere. Nesten 3dB ned fra full pakke! Satt faktisk ikke i bilen der, men ser ikke på det som noe problem

                            Originally posted by freddie View Post
                            Så lav bil hadde funket MEGET dårlig med de veiene som er rundt her jeg bor...
                            Tøft var det jo likevel da, spesielt sammelignet med den andre Puntoen
                            Jeg tør faktisk påstå at veien over Ifjordfjellet er den som er i dårligst stand i hele landet. Og der kjørte jeg i går.. Tok en annen vei hjem i igjen selv om den var en del lengre
                            Jonas Tautra
                            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                            Comment


                            • Originally posted by Hifonic View Post
                              Jeg tør faktisk påstå at veien over Ifjordfjellet er den som er i dårligst stand i hele landet. Og der kjørte jeg i går.. Tok en annen vei hjem i igjen selv om den var en del lengre
                              Enig me den. Ifjordfjellet har helt elendig dekke.
                              E8 Finland. Deilig og smooth i 120:P
                              Tok et bilde da æ va i tana:P
                              2001 Subaru Legacy 2.5 GX
                              1993 Subaru Legacy 2.2 GX
                              1987 Subaru L1800 1.8 GL
                              MTX, Kenwood, Polk, Blaupunkt.

                              Comment


                              • jævlig heftig den puntoen din. Er det bare siste bilde som lyver litt eller sliter du alvorlig med dekk? hehe...
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X