Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva synes dere om disse monoblokkene ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hva synes dere om disse monoblokkene ?

    Vi er 5 kamerater som har gått sammen og bestilt 20 stk Gedun forsterkere.
    Vil komme med full info på alle specs etterhvert, vi skal teste de godt ut og gi tilbakemelding på hvordan de er på alle måter og legge ved målepapirer på hver enkelt forsterker. (Birth Sertificate)
    De er latterlig billige. Vi kan selge 5K utgaven for kun 6000,- og 10K utgaven for kun 9000,- og allikavel nå profitten på dem
    De har 2 kanalere og 4 kanalere også.

    Vi har bestilt 10 stk av denne 5000W monoblokka


    og 10 stk av denne 10000W monoblokka
    Last edited by Didrik Desibel; 01-03-2012, 00:43.
    1 stk Rockford Fosgate T15KW - 2 stk Alpine PDX-4.150 - 2 stk Earthquake Holees 15 - 2 par Alpine SPX-17PRO - Pioneer DEX P99RS - 4 stk 350A Excessive Amperage - 12 stk Ritar RA12-200D

  • #2
    Det lignet veldig på gamle sound mangus forsterkere bare i litt kraftigere versjon


    mvh kim

    Comment


    • #3
      Lignet IKKE på sound magus.
      Innmaten på sound magus var mye spinklere.
      Runar E. Olsen ~ Moderator
      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

      Comment


      • #4
        har kikka litt på dem på dh gate, rimelig bøse amper, gedun eller no...
        Remi Lilleng

        Comment


        • #5
          10 points til ymer34
          1 stk Rockford Fosgate T15KW - 2 stk Alpine PDX-4.150 - 2 stk Earthquake Holees 15 - 2 par Alpine SPX-17PRO - Pioneer DEX P99RS - 4 stk 350A Excessive Amperage - 12 stk Ritar RA12-200D

          Comment


          • #6
            vurderte og bestille to her i høst, men kronasjene strakk bare ikke til, men får se i mai når feriepengene ruller inn
            Remi Lilleng

            Comment


            • #7
              Har faktisk sett og hørt en slik Gedun 10K forsterker når jeg var i Kansas, og den funka skikkelig råbra. Feite forsterkere for en latterlig lav pris. Kan kjøpes for $1500 i statene. Men fra fabrikken i kina koster de omtrent $720,- pr stk ved kjøp av 25 stk mener jeg Steve sa.

              Er en diskusjon om de her : http://www.caraudio.com/forums/gener...dun-audio.html
              Last edited by Heen Audio; 01-03-2012, 00:16.
              Mvh
              Ole Heen

              Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

              Comment


              • #8
                etter hva jeg har lest på caraudio.com så er de ikke noe særlig holdbare. men kan hende det har blitt litt endrigner på det siden de har testa dem
                Cerwin Vega! Pioneer

                Comment


                • #9
                  Originally posted by GENEXXA View Post
                  Lignet IKKE på sound magus.
                  Innmaten på sound magus var mye spinklere.
                  det er helt riktig med innmaten. jeg formulerte meg litt feil. var utseende utenom innmaten


                  mvh kim

                  Comment


                  • #10
                    Tøffe forsterkere det der ja. Men hva med en Gedun MDXD-15000.2 ? Det er en jeg virkelig kan tenke meg og kjøpe
                    De er jo også veldig fin pris på, koster jo "bare" $2500 i Kina og det er jo bort i mot "gratis" og regne for noe slikt.

                    http://blog.china.alibaba.com/blog/m...i15203569.html
                    Last edited by Sound Quality; 01-03-2012, 01:36.
                    Audi A6 Helix: Pioneer DEX-P99RS - 3 stk Helix P200 Precision - Helix RS6.3 Competition - Helix SPXL 1000 - Helix SPXL 12"
                    Audi S6 Brax: Pioneer DEX-P99RS - Brax Matrix PP 6.5" - Brax Matrix X4 - Brax X2000.2 - 2 stk Brax Matrix 10.1

                    Comment


                    • #11
                      Den MDXD-15000.2 hadde en del strømterminaler ja.
                      Første med så mang jeg har sett værtfall.
                      Runar E. Olsen ~ Moderator
                      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                      Comment


                      • #12
                        5 KW utgaven ga ca 3 KW og 10 KW utgaven ga ca 6 KW. Jeg brukte 2 stk 10 KW fom mars tom september i fjor uten noen som helst problemer. Angrer på at jeg solgt de, hadde vært moro og tatt vare på til et prosjekt ved en senere anledning.
                        De ser like bra ut som på bilder og er strømsterke så det holder.
                        Vi har solgt alle sammen, men ikke til en eneste nordmann, kjiiiiiiipt!!!
                        1 stk Rockford Fosgate T15KW - 2 stk Alpine PDX-4.150 - 2 stk Earthquake Holees 15 - 2 par Alpine SPX-17PRO - Pioneer DEX P99RS - 4 stk 350A Excessive Amperage - 12 stk Ritar RA12-200D

                        Comment


                        • #13
                          Må handle mer da )
                          Tor Martin Ølberg
                          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                          Comment


                          • #14
                            Kjøp inn mer heheh
                            2 loud

                            Comment

                            Working...
                            X