Announcement

Collapse
No announcement yet.

angående sletting av salgståder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • angående sletting av salgståder

    jeg har drevet å solgt frontsettet mitt for tiden, hadde laget en salggtråd, og fikk "solgt" det, men kjøper trekke seg. og da må jeg lage ny salgstråd på nytt.
    men på et annet forum jeg er medlem på, stenges de trådene som er solgt/kjøpt

    om det også hadde blitt gjordt på dette forumet også, kunne folk linke til salgstråder i Kjøp og Salg Feedback og folk
    + at skulle kjøper trekke seg, kan tråden enkelt låses opp igjenn
    VW Golf 4
    Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
    Simen Sormbråten

  • #2
    Trådene kan enkelt gjennopprettes også. Bare og sende meg en pm.
    Runar E. Olsen ~ Moderator
    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

    Comment


    • #3
      Enig med simso, delvisi hvertfall, teit å slette salgstråder :|
      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

      Comment


      • #4
        Alle salgstråder blir bare soft-sletta, så om det er noen som skulle hatt tak i noe fra salgstrådene, så er det bare å ta kontakt med en av oss moderatorer for å få mer hjelp
        2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

        Comment

        Working...
        X