Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ryddesalg koax, komponentsett og tilbehør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eartquake 5,25 settå koss spiller det tåler det lit juling eller
    2 loud

    Comment


    • #17
      Det tåler imponerende mye. Alt kan dog ødelegges ved feil bruk men jeg har montert diverse løsninger i russebiler osv. som fortsatt spiller som det skal så ja...
      Mvh
      Lars Engen

      Comment


      • #18
        Originally posted by nav View Post
        Eartquake 5,25 settå koss spiller det tåler det lit juling eller
        Jeg har da 14 stk i min bil bak i en seat inca og trust me du blir ikke skuffet,hadde liv i de på torsdag med kun gain i bruk uten noe justering av filtre og F...... Det spilte.

        så annbefales lett;-)
        2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

        Comment


        • #19
          Hmmm høres lovende ut
          2 loud

          Comment


          • #20
            Da er første post i tråden oppdatert en del.
            Mvh
            Lars Engen

            Comment


            • #21
              Tar et sett Earthquake 4" komposett 500,-, og 2 Soundstream Lil Wonder LS502 5.25" koax Veil.kr 795,- Selges kr 300,- sender du konto osv på pm?
              Last edited by golfnos; 06-06-2013, 17:33.

              Comment


              • #22
                Skulle du finne noe earthquake sws 6.5" så hyl ut
                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                Comment


                • #23
                  Kan alltids ordne deg ett nytt par hvis du vil ha det :-)
                  Mvh
                  Lars Engen

                  Comment


                  • #24
                    Nå minker det raskt, så hvis du har vurdert noe her så ville jeg ha bestemt meg relativt snart :-)
                    Mvh
                    Lars Engen

                    Comment


                    • #25
                      Hva ville du selv ha brukt av Earthquake VTEK 52 5.25 og Soundstream Tarantula SST 5.25?

                      Personlig har jeg mer sansen for Soundstream kontra Earthquake (pga. design), men ser veil prisen er høyere på Earthquake settet, og da tenker man jo automatisk at det er bedre kvalitet.. Sånn er ihvertfall jeg fæl..

                      Så skulle jeg gjerne hatt to like sett, men du har bare et av hver av disse?
                      Mvh.
                      Roy
                      Mob: 40 30 99 06

                      Comment


                      • #26
                        Du har ikke igjen 1 eller 2 av de 8" SWS elementene du hadde i Sitronen?

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by aFFekak View Post
                          Hva ville du selv ha brukt av Earthquake VTEK 52 5.25 og Soundstream Tarantula SST 5.25?

                          Personlig har jeg mer sansen for Soundstream kontra Earthquake (pga. design), men ser veil prisen er høyere på Earthquake settet, og da tenker man jo automatisk at det er bedre kvalitet.. Sånn er ihvertfall jeg fæl..

                          Så skulle jeg gjerne hatt to like sett, men du har bare et av hver av disse?
                          Jeg tok en titt på ett annet lager og jeg har 2 sett med Vtek 52 og av Soundstream har jeg jo flere sett Lil Wonder LS502.
                          Mvh
                          Lars Engen

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by golfnos View Post
                            Du har ikke igjen 1 eller 2 av de 8" SWS elementene du hadde i Sitronen?
                            De er nok borte dessverre :-)
                            Mvh
                            Lars Engen

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Engen Audio View Post
                              Jeg tok en titt på ett annet lager og jeg har 2 sett med Vtek 52 og av Soundstream har jeg jo flere sett Lil Wonder LS502.
                              Ja, men de Lil wonder settene har jeg mindre trua på.. Er det uten grunn?

                              Hva ville du selv valgt at de to jeg først nevnte? To sett Vtek gir grei lyd fra seg i "familieræsern"? (et sett i hver dør)
                              Mvh.
                              Roy
                              Mob: 40 30 99 06

                              Comment


                              • #30
                                Det er bra lyd i begge. Har brukt begge deler selv. VTEK elementene tåler mere.
                                Mvh
                                Lars Engen

                                Comment

                                Working...
                                X