Announcement

Collapse
No announcement yet.

klirring fra Rockford T2 element?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • klirring fra Rockford T2 element?

    Hei jeg har et rockfor T2 element ståendes, når jeg spiller med det så høres det ut som om den aluminiums platen som ligger i mittden av membraen er løs...
    hvordan kan jeg fikse dette?

    På forhånd takk

  • #2
    garanti sak det vel?
    ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
    Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

    Comment


    • #3
      nei de sa de tok ikke sånt på garantien pga. det kunne være sprengt?
      men det er jo ikke sprengt, det låter helt fint det er bare den lyden av at platen er løs og man ser at den har løsnet litt på sidene, rundt membraen og platen som ligger i midten.

      Comment


      • #4
        noen sm hvet hvordan man demonterer disse?

        Comment


        • #5

          Comment


          • #6
            lim den???
            MVH, Øivind Sandvik
            sigpic
            www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
            www.sandviksbassogbongel.com

            Comment


            • #7
              Som Øivind sier, lim den.
              Det er vel snakk om støvhetten her, vil jeg tro, og den kan fint limes på plass.
              2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

              Comment


              • #8
                Originally posted by J.T. View Post
                Som Øivind sier, lim den.
                Det er vel snakk om støvhetten her, vil jeg tro, og den kan fint limes på plass.
                er ikke "seperat" støvhette på disse. alumembran hele sjiten til oppheng.

                Comment


                • #9
                  i see... er ikke noe påeng å begynne å skjære i dette... se om du finner et recone-kit til den å recone den da er biffen fiksa i allefall
                  MVH, Øivind Sandvik
                  sigpic
                  www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                  www.sandviksbassogbongel.com

                  Comment


                  • #10
                    Jeg har en T2 stående som klirrer noe også. Men har ikke funnet ut nøyaktig hva som er galt.
                    Opne den og finn det ut du :P
                    Opel Corsa B Coupe

                    Pioneer P88rs II || JL Audio 450/4v2 || Polk Audio MM5251 || B2 Audio HD12 | Mono | Autoleads | LIB -

                    Comment


                    • #11
                      beklager et mulig dumt innlegg men,, bytt ut det der RF greiene... det var vel bra før
                      MVH, Øivind Sandvik
                      sigpic
                      www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                      www.sandviksbassogbongel.com

                      Comment


                      • #12
                        Hadde et par sånne selv.. 2x T2 15". spilte de i stykker. hele alu driten løsna ved membran hvor den er punkt sveisa. Dritt elementer.. Nå skal det sies at jeg kjørte på med 2500w rms på hver av de riktig nok... Og det lukta... grillmat av spolene... Så jeg solgte dritten til gi bort pris og bytta tilbake til 2x RF HX2 15" elementene. Spiller høyere, noe mindre lyd kvalitet, men tåler effekten i det minste.

                        Men tilbake til tema, lim den fast, eller aller helst recon som er blitt sakt tidligere.

                        Comment


                        • #13
                          Tror ikke du får reconings kit til dem men snakk med Autohifi i trondheim så får du nok et svar av de om det finnes

                          Comment

                          Working...
                          X