Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som har erfaring med mac audio?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som har erfaring med mac audio?

    Vurderer å kjøpe en brukt tokanaler fra finn. Mac audio er visst tysk og ser ut (i mine øyne) som det er laget på samme fabrikken som dynabel, atomic, og sikkert andre. Noen her inne som kan gå god for disse forsterkerne?
    never enough!

  • #2
    Har ikke brukt noen av de senere produktene deres, men er prisen riktig, så funker den ok. At testen sier OBERKLASSE skal du ikke tenke så mye på. Det er jo tross alt "tysk" og har blitt testet i et tysk blad.

    Men tror likevel ikke at det samme fabrikken som dynaBel.
    Mvh
    J. Holm
    www.b2audio.com
    http://facebook.com/b2audio

    Comment


    • #3
      En jeg kjenner brukte alt fra Mac Audio, mener forsterkerne var fra den digitale serien og subwooferne var noen 12", aner ikke hvilke. Eneste jeg husker var i forhold til hvordan han skrøt over dem så var det elendig.

      Jeg hadde et relativt billig anlegg som besto av en billig Hifonics 2 kanals forsterker og en Pioneer 12" 400W rms i lukka kassa og det spilte bedre en til mye lavere pris. Om det var pga at han ikke klarte å bygge bilstereoen sin skikkelig, eller om det er selve produktene som er dårligere vet jeg ikke. Har ikke sett biler med Mac Audio siden.

      Jeg vet bare at jeg personlig ville ikke kjøpt noe fra det merket.
      Mvh. Damir

      Comment


      • #4
        Sto Mac Audio 12" i polo som jeg hadde Damir Spilte langt ifra bra, men helt greit

        Comment


        • #5
          Takker. Dette forteller meg igrunnen nok til å styre unna. Det er tydeligvis lurt å spørre andre først!
          never enough!

          Comment


          • #6
            jeg hadde mac audio monoblock i bilen og fungerte heller dårlig for min del og ble solgt samme uka jeg kjøpte den.
            Alpine DLS Audison Focal Odyssey McIntosh

            Comment


            • #7
              Har hatt en mac 12" i ferdig kasse. Syntes den spilte helt greit i forhold til prisen ihvertfall.
              1989 Volvo 740 GL

              Comment

              Working...
              X