Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hørselvern med AUX inngang

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hørselvern med AUX inngang

    Kjøpte ett på biltema, men dette var sikkelig crap (bombe)

    Funka greit nok som hørselvern men lyden var utrolig svak, skurret bare man skrudde opp litt. (brukte iPhone som lydkilde)

    Noen som vet om noe brukbart? Helst under tusenlappen.
    Trenger ikke være noe hifi lyd på disse, men må kunne spille relativt høyt, og ha en OK lydkvalitet.
    Last edited by trustno1; 02-05-2011, 01:52.

  • #2
    Kan disse være et alternativ?
    Eller noe i lignende klasse ca..
    Disse har jo inngang for jaktradio, og bør også fungere til ditt formål..

    Vil vel anbefale deg en tur innom en forretning som selger hørselvern/verneutstyr generelt, for å høre vernene live
    2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

    Comment


    • #3
      Kjøpt et vanlig hørselsvern pluss koss porta pro headsettet. så river du av elementene på kossn og legger de inn i hørselvernet. funker knall!
      Ekje noke vits med bass hviss resten av lyden er dass!

      Comment


      • #4
        Originally posted by jonnyen View Post
        Kjøpt et vanlig hørselsvern pluss koss porta pro headsettet. så river du av elementene på kossn og legger de inn i hørselvernet. funker knall!
        Hørtes egentlig ut som en grei løsning.

        Spørs om jeg skal teste noe slikt

        Det jeg har gjort i det siste er bare å bruke vanlige øreplugger under hørselvernet, men det er vanskelig å få de til å sitte sikkelig når man tar på klokkene.

        Comment


        • #5
          Den løsningen brukte jeg lenge, helt til vi fikk nye Peltor med aux inngang. Men lydmessig er koss løsninga best.
          De Peltor greierne koster litt sist jeg sjekka.
          Runar E. Olsen ~ Moderator
          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

          Comment


          • #6
            Brukte selv peltor og sennheiser øreplugger. Og det fungerte veldig bra. Veldig bra lyd og støyet ble dempet bra.

            Men hvordan sitter øreklokken når du har koss porta pro elementene som bygger ut?
            Mvh. Damir

            Comment


            • #7
              de vanlige brune peltorene får du vel for under 500kr nå,mener jeg betalte 450kr for mine,de har aux inngang
              volvo s60
              vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
              Member of VW Audi Club Norwegen

              Comment


              • #8
                har selv peltor med aux inngang på påtta mi. fungerer helt topp det.

                jeg ga 495,- husker jeg. ser dem koster en hundre lapp mere nå. men noe særlig billigere får en vel ikke med mindre man skal ha noe som vare i en uke!!

                http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=20185429
                http://www.verktoyshop.no/shop/

                Comment

                Working...
                X