Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilstereo i Corolla 2000 (E110)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bilstereo i Corolla 2000 (E110)

    Hei.

    Har akkurat kjøpt en bil nr 2, en Corolla 2000 e110, og tenkte å sette inn litt bedre lyd i denne.
    Har sålangt kjøpt ISO overgang og MDF ringer fra 5.25 -> 6.5" Som jeg skjønner skal være mulig å få inn i dørene uten noe hokkus pokkus.

    Vil gjerne klare meg med en forsterker i denne bilen. Tenker da et fulltone frontsett på 6.5" og en 12 " subwoofer bak.

    Trenger noen inspill på sub, forsterker og frontsett. Jeg har en forkjærlighet for Kicker, Polk og JL Audio fra før. Men er absolutt åpen for inspill og forslag. Budjsettet på frontsett, sub i kasse og forsterker ser jeg for meg rundt 5-7000,- helst med det jeg trenger av kabler .

    Skal ikke delta i noe DB-drag eller noe i den duren, så kvalitet går forran DB for min del

    Håper noen har innspill på hva slags forsterker, jeg trenger, er dette jeg er mest usikker på, siden jeg ikke ønsker monoblokk til sub.

  • #2
    Interessert i Rockford fosgate t1652-s komponentsett, ground zero 38spl 15" subb og Kicker zx2500.1 forsterker?
    Kan få alt for 7500,- med høyttalerkabler
    Mitsubishi Galant 'Avance' 97-Mod
    Pioneer
    Digital Designs
    Ground Zero

    Comment


    • #3
      Originally posted by Ozzt View Post
      Interessert i Rockford fosgate t1652-s komponentsett, ground zero 38spl 15" subb og Kicker zx2500.1 forsterker?
      Kan få alt for 7500,- med høyttalerkabler
      Hei! Jeg ønsker hverken komponentsett, 15" eller monoblokk! Men ellers takk for tilbudet

      Comment


      • #4
        Hvilken forsterker, 3-4 eller 5 kanaler beror nesten på hvilken bass og høyttalere du velger.

        Comment


        • #5
          Originally posted by golfnos View Post
          Hvilken forsterker, 3-4 eller 5 kanaler beror nesten på hvilken bass og høyttalere du velger.
          Hvis jeg f.eks Velger Polk Audio DB651 frontsett, og Polk Audio DB1212 sub, hva slags forsterker vil da være å anbefale? Holder det med 4 kanaler, der jeg brokobler to av kanalene til subben, eller bør jeg opp på en 5-kanaler?

          Comment


          • #6
            Om du bare er på jakt etter litt god lyd som er bedre enn orginalt, og på ett magert budsjett, holder det lenge med en 4 kanaler
            [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
            Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

            Comment

            Working...
            X