Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stem så faderen kan bli "jagerflypilot"!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stem så faderen kan bli "jagerflypilot"!

    Min totalt flyfrelste far har blitt én av fem finalister til å vinne en dag som "jagerflypilot"! Den som får flest "liker" på Fvn.no sin Facebookside vinner, så gi en liten stemme til Ivar Thorstensen når avstemmingen begynner ca. 20:30!

    Og få gjerne andre til å gjøre det samme

  • #2
    stemt, så får vi krysse de fingrene som funker

    Comment


    • #3
      Stemmer må avgies ved å trykke "liker" på denne videoen! Stemstemstem!

      Comment


      • #4
        da har jeg stemt. Man må forresten like selve fvn.no siden før man kan like videoen.
        Mvh. Damir

        Comment


        • #5
          da har man stemt
          Steffen Hammersgård
          Alpine - Mosconi
          Min prosjekt tråd

          Comment


          • #6
            Mucho gracias!

            Han leder foreløpig, men en av de andre deltakerne vant 50 ekstrastemmer i en konkurranse tidligere i kveld, så fattern trenger fremdeles de stemmene han kan få

            Comment


            • #7
              Da ble det en stemme fra meg og
              ~Mentalt etterpåklok nybegynner

              Comment


              • #8
                [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                Comment


                • #9
                  Stemme fra meg og kjerringa

                  Comment


                  • #10
                    stemmt og dama stemmer seinere og vi håper at den ene drømmen går i oppfylelse epifant
                    --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                    -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

                    Comment


                    • #11
                      Nå er det nøyaktig ett døgn igjen til å stemme på hvem du mener bør vinne en tur med "jagerfly" over Kristiansand.

                      Foreløpig er dette tre-på-topp: 1) Ivar Thorstensen, 122 "Liker" 2) Bjørn Thomas Herstad, 75 "Liker" (inkludert 50 ekstrastemmer) 3) Siv Heggelund, 46 "Liker"
                      Mvh. Damir

                      Comment


                      • #12
                        Stemt fra meg og ;D
                        Runar E. Olsen ~ Moderator
                        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                        Comment


                        • #13
                          2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                          Comment


                          • #14
                            Da har jeg også bidratt.
                            Bmw e34 520:
                            Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

                            Comment


                            • #15
                              Detta ser meget bra ut det!
                              under 2,5 timer igjen, og slik er stillingen sålangt:

                              Stillingen er nå: 1) Ivar Thorstensen, 242 stemmer 2) Lorraine Hille Haaland, 140 stemmer 3) Bjørn Thomas Herstad, 127 stemmer (inkludert 50 ekstrastemmer fra delfinale)

                              Skal vel noe til om Lorraine hanker inn 100 stemmer på de få timene
                              2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                              Comment

                              Working...
                              X