Announcement

Collapse
No announcement yet.

råd om bakhøytalere..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • råd om bakhøytalere..

    Hei har idag et alpine r 5,25 på en hertz ep 4 forsterker. og en eartqaukes sw 12 ( vet jeg skrev fiel men dere skjønner). akuratt nå er sws også på hertz. vet ikke om det er optimalt da jeg har kunn en crappy billig kenwood spiller før jeg skal kjøpe noe skikkelig med 4 eller 5 volt lyd rca..

    men trenger ambefalinger på noe bra bakhøytalere, er vel egentlig bare plass til 5,25 uten å kappe i hattehylla..

    det jeg savner er bra mellom tone og midbass.. en kompis har 4 stykk 12 ganger 8 magnat 3 veis i hattehylla i en golf og det spiller veldig bra når han setter de opp får midbass.. så lurte på om det var mulig å få noe midbass med noe trykk i hattehylla.

    jeg har en bmw e46 coupe..

    noen som kan komme med noen råd?

    tenkte kansje å kjøpe noe digital kenwood forsterker til de eller subb eller noe.. får bra rabbat på det..

    har ikke så mye penger så kan ikke bli noe dyr oppgradering men synes jeg mangler litt lyd bak fra..

    noen som har bygd i e46 før ell?


    ja vet jeg skriver rotete, men håper dere skjønner hva jeg mener da jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre..

    mvh Eirik

  • #2
    Kan du ikke bruke samme høyttalere som du har framme? da vil du jallefall ikke ødelegge lydbilde.
    Men nå vett ikke eg pris på dette komp.sette. Men vil du ha mer bass bør du vell gå opp til 6,5" eller større.
    Audi A6.
    Alpine IVA-D106R/iPod classic, Infinity Kappa 65.9CS, Infinity Reference 7541a, dynaBel PA1880, PRS-D3000SPL

    Comment


    • #3
      Tenkte på coax bak da.. Foran er det 2 veis kompsett.

      Comment


      • #4
        Originally posted by eirik845 View Post
        Tenkte på coax bak da.. Foran er det 2 veis kompsett.
        Eg har ikke peiling men har du ikke subber som tar seg av bass'n? da er det vell like greit å bare ha eit Komp.sett?

        Får du coax ned i 5.25" størrelse?
        Audi A6.
        Alpine IVA-D106R/iPod classic, Infinity Kappa 65.9CS, Infinity Reference 7541a, dynaBel PA1880, PRS-D3000SPL

        Comment

        Working...
        X